بیست کشور می خواهند عضو بریکس شوند

© Sputnik / Michael KlimentyevПрезидент России Владимир Путин принимает участие в неформальном саммите БРИКС в рамках саммита G20 в Турции
Президент России Владимир Путин принимает участие в неформальном саммите БРИКС в рамках саммита G20 в Турции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
عضو شوید
ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه اعلام نمود که تقریباً 20 کشور خواهان عضویت بریکس شوند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که تقریبا 20 کشور تمایل خود را برای پیوستن به برجام ابراز کرده اند.
ریابکوف تاکید کرد که فهرست نامزدهای پیوستن به بریکس همچنان در حال گسترش است. تعداد کشورهای علاقه‌مند به این موضوع به 20 کشور نزدیک می شود.
مادورو رئیس جمهور ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2023
علاقمندی رئیس جمهور ونزوئلا به عضویت بریکس
این دیپلمات گفت: "این بازتابی از نقش رو به رشد فعلی بسیار مهم بریکس در عرصه بین المللی به عنوان انجمنی از افراد همفکر است، من می خواهم بر این موضوع تاکید کنم."
پیش از این، ایوان تیموفیف، رئیس شورای امور بین‌الملل روسیه (RIAC)، اعتراف کرد که صربستان علاقه‌مند به پیوستن به بریکس می باشد.
پیش از این، مسکو از تلاش مصر برای پیوستن به بریکس حمایت می کرد. این را گئورگی بوریسنکو سفیر روسیه در قاهره اعلام نمود. وی تصریح کرد: پس از توافق با معیارها و مراحل پذیرش اعضای جدید، مصر می تواند به این انجمن بپیوندد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала