معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد منافع غرب را در درگیری اوکراین آشکار کرد

© AP Photo / John MinchilloDmitri Polyanski, arxiv şəkli
Dmitri Polyanski, arxiv şəkli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2023
عضو شوید
معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد گفت: غرب می خواهد روس ها و اوکراینی ها را به دام بیندازد و مسکو را تضعیف کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون نخست نماینده فدراسیون روسیه در سازمان جهانی، در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در توضیح منافع قدرت های غربی در درگیری در اوکراین گفت، که غرب علاقه مند به بازی با روس ها و اوکراینی ها و همچنین تضعیف حداکثری روسیه است.
Dmitri Polyanski, arxiv şəkli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2022
پولیانسکی: فراهم سازی توپخانه به اوکراین، غرب را شریک جنایت های کیف می کند
پولیانسکی گفت: "منافع غرب - روشن است. دو ملت برادر را با روح سنت های استعماری کلاسیک بازی کنید، سعی کنید روسیه را تا حد امکان تضعیف و خونریزی کنید تا از احیای آن به عنوان یک قدرت جهانی جلوگیری کنید، یا حداقل تولد یک جهان چند قطبی جدید را به تاخیر بیندازید".
او اضافه کرد: "خلاص شدن از شر سلاح‌های قدیمی از کار افتاده در اوکراین، آزمایش نمونه‌های جدید آنها در آنجا، در صورت امکان، و همچنین دریافت پول از مالیات‌دهندگان برای تجهیز دوباره ای ارتش‌های خود. البته بالاترین رده های قدرت به این بی علاقه نیستند".
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و غیره دخالت دارند".
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала