کلوپ ویدیو

حمله تروریستی اوکراین به محل مسکونی در شهر تاگانروگ در منطقه رستوف، توسط راکت اس-200 + ویدیو و عکس

© Photo / press service of the government of the Rostov regionНа месте взрыва в Таганроге
На месте взрыва в Таганроге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: رژیم کی‌یف با راکت اس-200، حمله تروریستی به زیرساخت های مسکونی شهر تاگانروگ در مربوطات منطقه رستوف انجام داده است. این راکت توسط پدافند هوایی رهگیری شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وزارت دفاع روسیه، رژیم کی‌یف با راکت اس-200، حمله تروریستی به زیرساخت های مسکونی شهر تاگانروگ در مربوطات منطقه رستوف انجام داده است.
راکت اوکراینی توسط سامانه‌های پدافند هوایی روسیه در هوا شناسایی و رهگیری شد. قطعاتی از یک موشک ساقط شده در قلمرو تاگانروگ سقوط کرد.
واسیلی گلوبف فرماندار منطقه روستوف در کانال تلگرامی خود گفت: یک راکت در مرکز تاگانروگ منفجر شده است، هیچ تلفاتی نداشته است.
در این پیام تلگرامی آمده است که "در مرکز تاگانروگ در 22 Lermontovsky pereulok، در نزدیکی کافه باغ چخوف، یک راکت منفجر شد. امدادگران در محل کار می کنند. هیچ تلفاتی وجود ندارد. چند زخمی وجود دارد که توسط آمبولانس ها انتقال داده شدند. چهار نفر به طور جزئی مجروح شدند."
طبق تازه ترین اطلاعات فرماندار روستوف گفت که پانزده نفر پس از انفجار در تاگانروگ بر اثر اصابت چره جراحات جزئی برداشته اند و این حادثه تلفات جانی نداشته است.
او همچنان علاوه کرد که سامانه‌های پدافند هوایی سقوط یک راکت دیگر را در منطقه آزوف در منطقه روستوف، ثبت کرده اند، تکه‌های راکت اوکراینی ساقط شده در منطقه‌ای متروکه سقوط کرد.
واسیلی گلوبف فرماندار رستوف گفت: در حادثه رهگیری راکت اوکراینی در منطقه آزوف در منطقه روستوف هیچ خسارتی به زیرساخت ها و مردم وارد نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала