رسانه ها: نیروهای اوکراینی دو برابر نیروهای مسلح روسیه تلفات می دهند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای اوکراین
نیروهای اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2023
عضو شوید
یک رسانه گزارش داد که اوکراین حداقل دو برابر نیروهای روسی در منطقه کرمنایا در جمهوری خلق لوگانسک نیروهای خود را از دست داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه موند می نویسد که تلفات نیروهای اوکراینی در منطقه روزنامه موند، جمهوری خلق لوهانسک دو برابر نیروهای روسیه است.
ایگور، معاون کندک 210 نیروهای مسلح اوکراین به این روزنامه می گوید: "من فکر می کنم درست است که بگوییم طرف ما دو برابر تلفات داشته است".
سازمان غیردولتی اوکراین، اولین شفاخانه داوطلبانه به نام نیکولای پیروگوف نیز تائید کرد که در چند هفته گذشته در درگیری ها در منطقه سواتوو-کراسنی لیمان به طور چشمگیری افزایش یافته است.
به نوشته این روزنامه، به گفته سربازان نیروهای مسلح اوکراین که در نزدیکی سواتوو می‌جنگند، به دلیل کمبود مهمات و سلاح، آنها مجبورند استانداردهای ناتو را که در غرب آموزش دیده‌اند، نادیده بگیرند.
اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
"بیهوده"؛ حقیقت ناخوشایند ایالات متحده به اوکراین
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، کندک های "مرکز" نیروهای مسلح روسیه در جهت کراسنولیمان سه حمله نیروهای مسلح اوکراین در روز را دفع و تا 140 نظامی اوکراینی و شش قطعه تجهیزات را منهدم کرد.
کرمینایا در مرز جمهوری لوگانسک و جمهوری دانتسک واقع شده است. در 18 اپریل 2022، در جریان عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین، این شهر تحت کنترل لوگانسک قرار گرفت و اکنون در نزدیکی خط مقدم قرار دارد. جمعیت این منطقه قبل از وقوع خصومت ها از 19 هزار نفر بیشتر نبود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала