لوکاشنکو امیدوار است که بلاروس مجبور به استفاده از سلاح هستوی نشود

© Photo / President of the Republic of BelarusУчастие президента Белоруссии Александра Лукашенко в памятном мероприятии по случаю 80-летней годовщины трагедии в Хатыни
Участие президента Белоруссии Александра Лукашенко в памятном мероприятии по случаю 80-летней годовщины трагедии в Хатыни - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2023
عضو شوید
رئیس جمهور بلاروس می‌گوید، ما مردمی صلح طلب هستیم، اما هر لحظه برای دفاع از کشور ما آماده می شویم.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس گفت که امیدوار است از استفاده از تسلیحات هستوی برای محافظت از جمهوری جلوگیری کند.
لوکاشنکا روز سه شنبه در جریان یک سفر کاری به ولایت برست بلاروس گفت: "تسلیحات هستوی امنیت است... خدا نکند مجبور به استفاده از این سلاح ها شویم. من هنوز امیدوارم که این اتفاق نیفتد." آژانس دولتی "بلتا" از او نقل قول کرده است.
وی تاکید کرد: "ما مردمی صلح طلب هستیم. ما برای تاریخ خود جنگیدیم. من نمی خواهم مردمم به ویژه در حضور من بجنگند. ما سلاح به دست نمیگیریم، اما هر لحظه برای دفاع از کشورمان آماده می شویم."
Строительство пограничной стены вдоль польско-белорусской границы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2023
پولند تک تیراندازهای خود را در مرز بلاروس مستقر کرد
قابل یادآوری است، در 16 جون، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که روسیه اولین بخش از محموله‌های هستوی را به بلاروس منتقل کرده است.
در 6 جولای، رئیس جمهور بلاروس، الکساندر لوکاشنکو، اعلام کرد که تمام تسلیحات هستوی روسیه که قرار است به بلاروس منتقل شوند، قبل از پایان سال به این جمهوری می رسد و "بیشتر آنها منتقل شده اند و در بلاروس هستند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала