برای به کشتن دادن آماده اند؛ اعزام جنگنده های اوکراینی به آفریقا

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО
Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
عضو شوید
ژوراولف، دانشمند علوم سیاسی می گوید بریتانیایی ها دوست ندارند بمیرند، اما برای کشته شدن اوکراینی ها متاسف نیستند.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع نظامی- دیپلماتیک گفت: سرویس اطلاعاتی بریتانیا MI6 یک گروه خرابکارانه و تنبیهی شبه نظامیان اوکراینی را برای اعزام به آفریقا آماده کرده است. در پخش رادیو اسپوتنیک، نامزد علوم سیاسی دیمیتری ژوراولف در مورد این اطلاعات اظهار نظر کرد.
اطلاعات بریتانیا یک گروه خرابکاری از شبه نظامیان اوکراینی را برای اعزام به آفریقا آماده کرده است، وظیفه آنها سازماندهی خرابکاری در تأسیسات زیرساختی و همچنین حذف رهبران آفریقایی است که بر تعامل با روسیه متمرکز هستند. اعزام این گروه برای نیمه دوم آگوست برنامه ریزی شده است، افسر اداره اطلاعات اصلی (GUR) وزارت دفاع اوکراین، ویتالی پراشوک، این واحد را فرماندهی خواهد کرد.
خاطرنشان می شود که 100 شبه نظامی از تشکیلات ملی اوکراین با تجربه رزمی قابل توجهی در "جبهه شرقی" برای این گروه انتخاب شدند.
Военнослужащие армии Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
گروه اوکراینی تصفیه کننده رهبران آفریقا به این قاره اعزام می شوند
در پخش رادیو اسپوتنیک، مدیر علمی مؤسسه مشکلات منطقه‌ای، دانشیار دانشگاه مالی تحت دولت روسیه، کاندیدای علوم سیاسی، دیمیتری ژوراولف، توضیح داد که چرا انتخاب اطلاعات بریتانیا به دست شبه نظامیان اوکراینی افتاد.
دیمیتری ژوراولف گفت: چرا نیروهای اوکراینی؟ زیرا کسی برای آنها متاسف نیست. خود بریتانیایی ها دوست ندارند بمیرند. بریتانیا برای آخرین بار در جنگ جهانی دوم به طور جدی جنگید. حفظ رعایای پادشاه نه چندان برای کارهای اطلاعاتی که برای سیاست بریتانیا پیش نیاز است. از آنجایی که نه به رئیس اطلاعات، ونه به نخست وزیر که اجازه مرگ رعایای خود را داد، ادعاهایی وجود خواهد داشت. یک نفر باید سرزمین ها را جمع کند، اما نباید انگلیسی باشد. و هیچ کس اوکراینی ها را به خاطر نخواهد آورد. بماند که اگر اوکراینی در آنجا دستگیر شوند، انگلیس مطلقاً خواهند گفت که هیچ ربطی به آنها ندارند.
این دانشمند علوم سیاسی ادامه داد: علاوه بر این، تشکیلات ملی اوکراین تجربه خاصی دارند.
او گفت: "البته آنها تجربه دارند، در حالی که ظلم وجود دارد و تمایل به رفتن تا انتها وجود دارد. آنها قبلاً طعم خون را چشیده اند. بلکه ما در مورد افرادی صحبت می کنیم که قبلاً از کشتارها عبور کرده اند. آنها سطح نظامی را کسب نکرده اند، آنها تمایل به کشتن پیدا کرده اند این تجربه آنهاست، یعنی توانایی شلیک به مردم بدون نگرانی در مورد آن."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала