کلوپ ویدیو

ساحل چپ دنیپر از نیروهای مسلح اوکراینی پاکسازی شد + ویدیو

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر مدفع ذاتي الحركة من نوع "غفوزديكا" تابع لقوات جمهورية دونيتسك الشعبية
مدفع ذاتي الحركة من نوع غفوزديكا تابع لقوات جمهورية دونيتسك الشعبية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
عضو شوید
منبع: نیروهای مسلح روسیه بقایای نیروهای مسلح اوکراین را در اردوگاه های قزاق منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح روسیه بقایای نیروهای مسلح اوکراین را در اردوگاه های قزاق در منطقه خرسون منهدم کردند.
نیروهای روسی ساحل چپ دنیپر در منطقه خرسون را به طور کامل از نیروهای مسلح اوکراین پاکسازی کردند.
این منبع گفت: "در منطقه اردوگاه‌های قزاق، یگان‌های گروه دنیپر بقایای شبه‌نظامیان و مزدوران اوکراینی را کاملاً از بین بردند، کرانه چپ توسط واحدهای نیروهای مسلح روسیه کنترل می‌شود".
نیروهای مسلح تلاش های دشمن را برای عبور از دنیپر در منطقه اردوگاه های قزاق با آتش توپخانه متوقف می کنند و خلبانان به طور شبانه روزی در این منطقه عملیات گشت می زنند.
این منبع افزود: "نیروی هوایی روسیه نیز فعالانه روی نقاطی در ساحل راست دنیپر کار می کند و از تلاش های جدید برای زورگیری رودخانه جلوگیری می کند."
این منبع تصریح کرد که اکنون واحدهای نیروهای مهندسی در حال پاکسازی منطقه در منطقه اردوگاه های قزاق از گلوله های منفجر نشده و مواد منفجره نیروهای مسلح اوکراین هستند.
وی افزود: همزمان، ارتش اوکراین که نتوانسته است به سمت کرانه چپ نفوذ کند، مناطق مسکونی دهات را به تلافی شکست آنها گلوله باران می کند.
تلاش ناموفق دشمن برای فرود آوردن نیروها از دو قایق در ساحل چپ دنیپر در نزدیکی روستای اردوگاه های قزاق در اوایل ماه آگوست توسط رئیس موقت منطقه خرسون ولادیمیر سالدو اعلام شد که ارتش روسیه به آنها اجازه چنین کاری را نداد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала