راکت اس-200 اوکراینی در کریمه سرنگون شد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий с ПЗРК "Игла" на бронеавтомобиле "Тигр" во время совместных тактических учений коллективных сил быстрого реагирования на базе войсковой части в городе Балыкчы в Киргизии
Военнослужащий с ПЗРК Игла на бронеавтомобиле Тигр во время совместных тактических учений коллективных сил быстрого реагирования на базе войсковой части в городе Балыкчы в Киргизии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از تلاش کی‌یف برای حمله به کریمه با راکت های S-200 خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، در کانال تلگرامی وزارت دفاع گزارش شده است که نیروهای پدافند هوایی یک راکت اس-200 را که نیروهای اوکراینی از آن برای حمله به اهدافی در کریمه استفاده می کردند، سرنگون کردند.
وزارت دفاع روسیه: در شب 19 آگوست، رژیم کی یف با یک راکت ضدهوایی اس-200 که به نسخه ضربتی تبدیل شده بود در خاک کریمه اقدام به حمله تروریستی کرد. راکت اوکراینی به موقع شناسایی و توسط سیستم های دفاع هوای روسیه در هوا سرنگون شد.
این وزارت افزود: هیچ تلفات و ویرانی وجود ندارد.
Дым рядом с Крымским мостом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
کلوپ ویدیو
دو راکت اوکراینی در نزدیکی پل کریمه سرنگون شد + ویدیو
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، از هواپیماهای بدون سرنشین حمله می کنند و خرابکاری انجام می دهند. یک هفته پیش، در 12 آگوست، دو بار سعی کردند با راکت های اس-200 تبدیل به پل کریمه حمله کنند که هر دو سرنگون شدند.
در کریمه و سواستوپل، یک سطح زرد از خطر تروریستی وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала