مسابقات "تور بزرگ اسکیت 2023" در مسکو برگزار می شود

تور بزرگ اسکیت
تور بزرگ اسکیت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2023
عضو شوید
تور اسکیت بزرگ 2023 که روح المپیک را تجسم می‌بخشد و اسکیت‌بازان را از سراسر جهان متحد می‌کند، طی تکرار جدید در پارک گورکی مسکو برگزار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، مجموعه مسابقات اسکیت بورد (GST) معروف به تور بزرگ جهانی اسکیت از 26 اگوست تا 2 سپتامبر در پارک گورکی مسکو برگزار می شود. بیش از 5 هزار شرکت کننده از بیش از 40 کشور جهان گرد هم می آیند تا تطبیق پذیری ورزش های اسکیت بورد و رول اسکیت را نشان دهند.
فهرست کشورهای شرکت کننده:
آذربایجان؛ الجزایر؛ ارجنتاین؛ ارمنستان؛ بحرین؛ بلغاریا; برازیل؛ گرجستان؛ مصر؛ زیمبابوه؛ اسرائيل؛ هند؛ ایران؛ اسپانیا؛ یمن؛ قزاقستان؛ کنیا قرقیزستان؛ چین؛ کلمبیا؛ کوبا؛ کویت؛ ماداگاسکار؛ مراکش؛ منگولیا؛ امارات متحده عربی؛ عمان؛ پاکستان؛ فلسطین؛ ایالات متحده امریکا؛ عربستان سعودی؛ صربستان؛ تاجیکستان؛ ترکیه؛ اوگاندا؛ ازبکستان؛ کرواسی؛ شیلی؛ اتیوپیا؛ افریقای جنوبی.
مسابقات اسکیت بورد 2023 در مسکو جشنی از فرهنگ غنی ورزش های اسکیت بورد و رولر است. این افراد از ملیت های مختلف را گرد هم می آورد و همچنین به عنوان بستری برای نمایش استعدادها و خلاقیت های ورزشی عمل می کند. ارتباطات بین المللی را توسعه و تقویت می کند، یک خانواده جهانی اسکیت برد را تشکیل می دهد و حس اتحاد را در جامعه اسکیت تقویت می کند.
یک برنامه غنی تبادل اجتماعی-فرهنگی را ترویج می کند. ارزش های اسکیت بورد و ورزش های غلتکی را پخش می کند. فرهنگ اکشن را از طریق مسابقات، کارگاه های آموزشی هیجان انگیز، اینستالیشن های هنری چشمگیر و اجراهای موسیقی آشنا می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала