کلوپ ویدیو

حمله تروریستی سه پهپاد اوکراینی به مسکو دفع گردید+ویدیو

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Самолеты-буксировщики мишеней Су-25БМ пролетают над деловым центром "Москва-сити" во время воздушной части парада Победы
Самолеты-буксировщики мишеней Су-25БМ пролетают над деловым центром Москва-сити во время воздушной части парада Победы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: سیستم دفاع هوایی و جنگ الکترونیک حمله سه پهپاد اوکراینی را در مسکو متوقف کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد کی یف با سه پهپاد به اشیایی در مسکو حمله کرد، دو فروند نیروی پدافند هوایی را سرنگون کردند، یکی با جنگ الکترونیک سرکوب شد و در منطقه مجتمع مسکو-سیتی سقوط کرد، این رویداد هیچ تلفات جانی نداشت.
در این پیام آمده است: "در 23 آگوست، شبانه، نیروهای پدافند هوایی تلاش دیگری از سوی رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط سه هواپیمای بدون سرنشین به شهر مسکو را خنثی کردند. دو پهپاد حمله کننده به پایتخت توسط هوا منهدم شدند. سامانه‌های دفاعی در هوا بر فراز قلمرو مناطق موژایسک و خیمکی در منطقه مسکو وجود دارد."
سومین پهپاد، همانطور که در وزارت دفاع مشخص شد، با استفاده از جنگ الکترونیک سرکوب شد و با از دست دادن کنترل، با ساختمان مجتمع در حال ساخت شهر مسکو برخورد کرد.
به گفته سرگئی سوبیانین شهردار مسکو، نیروهای اورژانس اکنون در حال بازرسی از قلمرو شهر مسکو هستند، در نتیجه این برخورد، چندین پنجره در دو ساختمان پنج طبقه همسایه شکسته شد.
نیروهای مسلح اوکراین اخیراً به طور منظم در تلاش برای حمله به شهر مسکو با کمک هواپیماهای بدون سرنشین بوده اند. در 18 آگوست، سامانه پدافند هوایی یک پهپاد را منهدم کرد که لاشه آن در منطقه اکسپوسنتر سقوط کرد و به نمای غرفه آسیب رساند. دو دستگاه دیگر در 10 آگوست سرنگون شدند.
در شب اول ماه آگوست، یک فروند پهپاد پس از سرکوب توسط جنگ الکترونیک به برج مجتمع برخورد کرد و تلفات و جراحتی نداشت. دو پهپاد دیگر پدافند هوایی را بر فراز مناطق اودینتسوو و ناروفومینسک منهدم کردند.
دو روز قبل، در نتیجه این حمله، نمای دو برج اداری در شهر مسکو آسیب دید، تلفات جانی و مجروحی نداشت. وزارت دفاع روسیه گزارش داد که رژیم کی یف با سه پهپاد اقدام به حمله تروریستی به اشیاء در مسکو کرد، یکی پدافند هوایی سرنگون شد، دو فروند با جنگ الکترونیک سرکوب شدند و با از دست دادن کنترل، در قلمرو شهر مسکو سقوط کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала