کلوپ ویدیو

چند انفجار قوی مرکز دونتسک را لرزاند+ویدیو

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Последствия обстрела Донецка из турецкой РСЗО.
Последствия обстрела Донецка из турецкой РСЗО. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2023
عضو شوید
سه انفجار قدرتمند درمناطق نزدیک به مرکز شهر شنیده شد، فاصله بین شلیک ها تقریباً یک دقیقه بود.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی کولمزین، شهردار دونتسک در کانال تلگرامی خود تایید کرد که مرکز دونتسک زیر گلوله باران گسترده است. وی تصریح کرد که مرز بین مناطق وروشیلوفسکی و کیفسکی در منطقه خطر قرار دارد.
کولمزین نوشت: "پناهگاه ها را ترک نکنید، مراقب باشید! احتمال حملات دوباره رد نمی شود."
همانطور که شهردار اشاره کرد، شاهدان عینی قطعاتی را در نزدیکی فروشگاه زمرد گزارش کردند. شیشه های ساختمان مدرسه شماره 13 در منطقه وروشیلوفسکی نیز آسیب دیده است.
متعاقباً خبرنگار اسپوتنیک، گزارش داد که دو انفجار دیگر در مرکز دونتسک به صدا درآمد. به گفته شاهدان عینی، این ضربات در تقاطع خیابان های شوچورسا و روزا لوکزامبورگ بوده است. ساکنان تعداد زیادی از برخورد چره ها را گزارش می دهند.
بر اساس گزارش دفتر نمایندگی جمهوری خلق چین در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین، نیروهای مسلح اوکراین تنها در یک روز صبح 50 گلوله با کالیبر 155 میلی متری را در مناطق مختلف دونتسک شلیک کردند.
Последствия обстрела Шебекино - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
شلیک 15 گلوله خوشه ای از سوی نیروهای اوکراینی در دونتسک
توپخانه با کالیبر 155 میلی متری توسط کشورهای ناتو استفاده می شود. ایالات متحده هویتزرهای دوربرد M777 با این کالیبر را به اوکراین عرضه کرد و نیروهای مسلح اوکراین فعالانه از آنها برای گلوله باران شهرهای جمهوری خلق دونتسک و لوگانسک استفاده می کنند. همچنین توپخانه های خودکششی آلمانی PzH 2000، اسلحه های خودکششی پولندی کراب و اسلحه های خودکششی فرانسوی CAESAR با استفاده از گلوله های این کالیبر به نیروهای اوکراینی تحویل داده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала