علاقه مندی هند به پهپادها و فناوری های ضد پهپادی روسی

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2023
عضو شوید
کارآفرین هندی گفت: هند به پهپادهای روسی و فناوری های ضد پهپادی روسیه علاقه مند است.
به گزارش اسپوتنیک، اسکند تیاگی، کارآفرین هندی و مدیر عامل Starshot Ventures، به اسپوتنیک گفت: فناوری های روسی در زمینه پهپادها و مقابله با آنها در بازار هند که تقاضای زیادی برای چنین فناوری هایی وجود دارد، علاقه مندانی خواهد داشت.
Последствия обстрела поселка Климово в Брянской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
سرنگونی دو پهپاد در منطقه بریانسک از سوی سامانه پدافند هوایی روسیه
تیاگی در مجمع بین المللی نوآوری بریکس در مسکو گفت: "من در واقع به دنبال شرکت هایی هستم، که به طور نمونه پهپادها و فناوری ضد پهپاد بسازند، زیرا هر دو اکنون در هند تقاضای زیادی دارند، به ویژه برای اهداف لجستیکی: قادر به تحویل دارو، غذا و سایر موارد مهم هستند. ما در تلاش هستیم تا با برخی از شرکت های هواپیماهای بدون سرنشین روسی ارتباط برقرار کنیم تا سرمایه گذاری مشترکی با آنها در هند راه اندازی کنیم".
گفتگوی آژانس همچنین از پتانسیل همکاری تجاری روسیه و هند در امتداد خط بریکس بسیار قدردانی کرد و خاطرنشان کرد که تحولات مشترک در زمینه فناوری به "عروج" کشورهایی که بخشی از غرب جمعی نیستند کمک خواهد کرد.
تیاگی افزود: "آنچه ما توانسته ایم در هند به دست آوریم "جوگار" یا نوآوری "مقتصدانه" است. ما موفق شده ایم فناوری هایی ایجاد کنیم که نه تنها ارزان هستند، بلکه بسیار کارآمد و کاربردی هستند و از این منظر، هر شرکت روسی که مایل به افزایش ظرفیت و بازده تولید خود است، قطعا باید به ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک در هند توجه کند".
یادآوری می کنیم، که انجمن بین المللی نوآوری شهر ابری «بریکس» در 27-29 اگوست به عنوان بخشی از دوازدهمین مجمع شهری مسکو برگزار می شود. به گفته برگزارکنندگان، این رویداد باید به بستری برای ایجاد همکاری طولانی مدت با نمایندگان دولت و تجارت در بزرگترین شهرهای کشورهای بریکس تبدیل شود. انتظار می رود بیش از 3000 نفر از 30 کشور در این مجمع شرکت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала