Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

دفتر زلنسکی: هند و چین "کارآیی پنداری ناتوان" دارند

اوکراین هند چین
اوکراین هند چین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2023
عضو شوید
مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین گفت، که هند و چین توانمندی های پنداری ناتوان دارند.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه با "نووی ایزدانیه" گفت، که هند و چین توانمندی های پنداری ناتوان دارند.
پودولیاک گفت: "مشکل این کشورها این است که پیامدهای کارکردهای شان را تجزیه و تحلیل نمی کنند. توانمندی پنداری این کشورها متأسفانه ناتوان است". این کشورها امروز از این جنگ طور موثر پول به دست می‌آورند. درست مانند جمهوری ترکیه و این اصولاً منافع ملی است. خوب به نظر می رسد - ما با نیازهای منافع ملی خود مطابقت داریم".
وی همچنان خاطرنشان کرد، که کشورهای ذکر شده به طور موثر در علم سرمایه گذاری می کنند. به عنوان نمونه، هند "از این پس روی سطح ماه سفر می کند، اما این بدان معنا نیست که این کشور دقیقاً می داند دنیای مدرن چیست".
در آغاز روز سه‌شنبه، پودولیاک سازمان ملل را "دفتری برای کسب درآمد برای دوران خوب سالمندی" و آژانس بین‌المللی انرژی هسته ای و صلیب سرخ را "سازمان‌های ساختگی" خواند که با "ارزیابی‌های به درد نخور" خود ذهن ها را به بازی می گیرند.
این نخستین سخنان عجیب مقام های اوکراینی نیست. در اکتوبر 2022، ولادیمیر زلنسکی، سفیر اوکراین در قزاقستان، پیوتر وروبلفسکی را که در مورد قتل روس ها بیانیه ای ارائه کرد، اخراج نمود. همچنین آندری ملنیک، سفیر اوکراین در برلین، تاوان رفتار بی ادبانه خود را با اخراج خود پرداخت. در بهار گذشته، او اولاف شولتس نخست وزیر آلمان را با یک تکه "کالباس بی مصرف" مقایسه کرد؛ در ماه جون، پس از بیانیه‌ای درباره رهبر ملی‌گرایان اوکراینی، استپان باندرا، مورد انتقاد قرار گرفت و در اکتبر، در پاسخ به طرح پیشنهادی صلح میان روسیه و اوکراین، ایلان ماسک را نفرین کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала