کلوپ ویدیو

پوتین و کیم جونگ اون وارد پایگاه فضایی وستوچنی شدند + ویدیو

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Vladímir Putin se reúne con Kim Jong-un en el cosmódromo Vostochni, región rusa de Amur
Vladímir Putin se reúne con Kim Jong-un en el cosmódromo Vostochni, región rusa de Amur - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2023
عضو شوید
پوتین رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی وارد پایگاه فضایی وستوچنی شدند، جایی که این دو رهبر با هم مذاکراتی خواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وارد پایگاه فضاپیمای وستوچنی شد. یک روز قبل، خود رئیس دولت در مورد برنامه های بازدید از این پایگاه خبر داد.
متعاقباً کیم جونگ اون، رئیس امور خارجه جمهوری دموکراتیک خلق کره، دبیر کل حزب کارگران کوریای شمالی، با قطار به ایستگاه راه‌آهن پایگاه فضایی وستوچنی در منطقه آمور رسید.
مراسم استقبال از کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در ورودی اصلی ساختمان مونتاژ و آزمایش پرتابگر راکت انجام شد.
رهبر کوریای شمالی از رئیس جمهور روسیه بابت دعوت وی علیرقم مصروفیت ها تشکر کرد و پوتین به گرمی از ورود وی استقبال کرد.
پوتین در پاسخ به این سوال که آیا روسیه به کوریای شمالی در ساخت ماهواره کمک خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد: به همین دلیل است که ما به پایگاه فضاپیمای وستوچنی آمدیم.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: رهبر کوریای شمالی علاقه زیادی به فناوری راکتی نشان می دهد و آنها در تلاش برای توسعه فضانوردی هستند.
از پوتین پرسیده شد که آیا در مذاکرات با رهبر کوریای شمالی، همکاری نظامی-فنی مورد بحث قرار خواهد گرفت. رئیس جمهور پوتین پاسخ داد: "آهسته آهسته در مورد همه مسائل صحبت خواهیم کرد."
ولادیمیر پوتین به همراه رهبر کوریای شمالی، کیم جونگ اون، در پایگاه فضاپیمای وستوچنی از ساختمان نصب و آزمایش پرتابگر راکت فضایی "آنگارا" بازدید کردند.
در جریان این بازدید، ولادیمیر پوتین و رهبر کوریای شمالی کیم جونگ اون از مجموعه پرتابگر که برای پرتاب راکت های خانواده سایوز-2 در نظر گرفته شده است، بازدید کردند.
این اولین سفر کیم جونگ اون به روسیه بعد از آخرین بار در آپریل 2019 است. رهبر کوریای شمالی در 2019 نیز به عنوان وسیله حمل و نقل، به طور سنتی یک قطار زرهی را انتخاب کرد، اما خود را به بازدید از ولادی وستوک، جایی که ملاقات او با رئیس جمهور روسیه در قلمرو دانشگاه فدرال خاور دور "دالنیوستوک"، که محل اصلی مجمع اقتصادی شرق نیز می باشد، اکتفا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала