رفتار زلنسکی در مجمع عمومی سازمان ملل خشم برزیلی ها را برانگیخت

© AFP 2023 / TIMOTHY A. CLARYПрезидент Украины Владимир Зеленский во время выступления на Генеральной Ассамблее ООН 19 сентября 2023 года.
Президент Украины Владимир Зеленский во время выступления на Генеральной Ассамблее ООН 19 сентября 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2023
عضو شوید
زلنسکی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد رئیس جمهور برزیل را تشویق نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان نشریه متروپولز از رفتار ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کردند.
این نشریه می‌گوید: "زلنسکی، رئیس‌جمهور برزیل، لولا داسیلوا را پس از سخنرانی‌اش در جلسه تشویق نکرد."
این نشریه خاطرنشان می کند که رهبر برزیل با اشاره به درگیری در اوکراین گفت که این "ناتوانی جمعی" کشورهای شرکت کننده در دستیابی به اهداف و اصول منشور سازمان ملل را آشکار می کند. علاوه بر این، لولا به موضوع مذاکرات پرداخت و تحریم ها علیه روسیه را محکوم کرد.
رفتار زلنسکی خوانندگان متروپولز را در توییتر خشمگین کرد.
یکی از مفسران نوشت: "رهبران جهان پس از سخنرانی برای لولا کف زدند، اما زلنسکی این کار را نکرد، زیرا او یک دست نشانده است."
یکی دیگر با صدای بلند گفت: "این مرد حس این را ندارد که مانند یک رئیس دولت لباس بپوشد، او مانند کمدینی که هست رفتار می کند."
لولا داسیلوا گفت که برزیل بارها خواستار تلاش های مشترک برای یافتن راه هایی برای دستیابی به صلح در اوکراین شده است، زیرا این وظیفه جمعی همه کشورها است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала