نماینده کنگره: اکثر امریکایی ها از جنگ و هزینه های بی پایان خسته شده اند

© AP Photo / Andrew HarnikКонгресс США
Конгресс США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2023
عضو شوید
نماینده کنگره، پل گوسارد: اکثر آمریکایی ها از جنگ و هزینه های بی پایان خسته شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، پل گوسارد نماینده کنگره امریکا در مصاحبه با اسپوتنیک اینترنشنال گفت معتقد است که کنگره ایالات متحده باید هدر دادن پول در اوکراین را متوقف کند و بر نیازهای ایالات متحده تمرکز کند. یکی از نمایندگان کنگره که به کاخ سفید گفته بود با تخصیص بخش بعدی کمک به کیف مخالف است، به سوال اسپوتنیک بین‌المللی پاسخ داد.
من به هر لایحه ای برای تأمین مالی جنگ در اوکراین رأی منفی داده ام و از این درخواست 40 میلیارد دالری بایدن یا هیچ درخواست آتی که با هدف افزایش مرگ و میر و ویرانی غیرضروری هر دو طرف در این جنگ باشد، حمایت نخواهم کرد. کشور ما در مرز جنوبی مورد حمله قرار گرفته است، تورم در بالاترین حد خود قرار دارد و ما در 33 تریلیون دالر بدهی ملی غرق شده ایم.
Президент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2023
به زلنسکی اجازه سخنرانی در کنگره امریکا داده نشد
پیش از این بایرون دونالدز در مصاحبه ای با منبع خبری Recount اعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی در زمان اشتباهی به ایالات متحده آمد؛ کنگره برای او پول ندارد.
همچنان کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا گفته بود که در دیدار با ولودیمیر زلنسکی قرار نیست دور جدیدی از بودجه را برای او تضمین کند، اما خواستار پاسخگویی در مورد کمک های امریکا به کی‌یف خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала