کمک های امریکا به اوکراین به یک "تار مو" آویزان است

© AP Photo155-мм артиллерийские снаряды M795 хранятся для отправки, США
155-мм артиллерийские снаряды M795 хранятся для отправки, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2023
عضو شوید
بر اساس گزارشات، بسیاری از جمهوری خواهان در کنگره امریکا علیه کمک به اوکراین رای خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، جاش روگین، مقاله نویس "واشنگتن پست" می‌گوید که بسیاری از جمهوری‌خواهان در کنگره ایالات متحده به تخصیص کمک به اوکراین رای منفی خواهند داد؛ این امر "به یک تار مو آویزان است".
در این مقاله آمده است: "کمک به اوکراین با یک تار مو آویزان است". روگین می نویسد که ایالات متحده توجه خود را به مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 معطوف کرده است.
این مقاله خاطرنشان می‌کند: "کمک آمریکا به اوکراین به طور فزاینده‌ای آسیب‌پذیر می‌شود… وقتی بخش بعدی برای رأی‌گیری در کنگره مطرح شود، تعداد جمهوری‌خواهانی که علیه آن رأی می‌دهند زیاد خواهد بود".
Британский танк Челленджер 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2023
وزارت دفاع بریتانیا از موترهای زرهی "زهری" خبر داد
پت رایان، دموکرات، در گفتگو با مقاله نویس این نشریه، گفت که "بخش قابل توجهی از جمهوری خواهان دیگر از کمک به اوکراین حمایت نمی کنند." روگین به نقل از دموکرات نوشت: "باید کارهای بیشتری انجام شود تا به مردم آمریکا ثابت شود که این کمک نه تنها برای کیف حیاتی است، بلکه بازگشت سرمایه بالایی را برای امنیت ایالات متحده فراهم می کند".
پیش از این، ولادیمیر زلنسکی که انتظار داشت در طول سفر خود به ایالات متحده وعده های کمکی به ارزش 24 میلیارد دالر دریافت کند، در نهایت 70 برابر کمتر دریافت کرد: بسته های کمک نظامی به مبلغ 325 میلیون دالر.
علاوه بر این، برخلاف دیدار سال 2022، زلنسکی از فرصت سخنرانی در کنگره محروم شد.
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. لاوروف خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وی تاکید کرد که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین دخالت دارند، از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала