- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

چالش مرگبار؛ رسانه ها از جنگ افزار ویرانگر روسی خبر دادند

© AP Photo / Bernat ArmangueУкраинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото
Украинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2023
عضو شوید
سامانه‌های پدافند هوایی پاتریوت در اوکراین نمی‌توانند بمب‌های هواپیماهای انفجاری نیرومند روسیه را سرنگون کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بیزینس اینسایدر نوشت: سامانه‌های پدافند هوایی امریکایی پاتریوت نمی‌توانند بمب‌های هواپیماهای انفجاری نیرومند روسیه را رهگیری کنند.
در این مطلب آمده است: "بمب‌های هوایی روسیه چالشی مرگبار برای اوکراین است، زیرا رهگیری آنها حتی با کمک مدرن‌ترین سیستم‌های دفاع هوایی دشوار است".
Лидер КНДР Ким Чен Ын на обсуждении проекта по созданию ядерного оружия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2023
تهدید پنهانی کوریای شمالی از سوی غرب با پیام رسانی درباره ای فرستادن جنگ افزار به روسیه
همانطور که خبرنگاران اشاره کردند، رهگیری این نوع جنگ افزار به دلیل سرعت آنها دشوار است، زیرا "بمب ها به ندرت بیش از یک دقیقه در هوا می مانند" و پدافند هوایی مدرن به سادگی برای چنین کاری طراحی نشده اند.
ناظران تاکید کردند، که ارتش روسیه با کمک بمب های انفجاری نیرومند ضربات کوبنده ای را به نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم وارد می کند.
یادآوری می کنیم، که نیروهای اوکراینی برای چهارمین ماه است که یک ضد یورش را در جهت‌های یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپروژیا انجام داده‌اند و تیپ‌/لواهای آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد می‌اندازند. به گفته ولادیمیر پوتین، در این مدت آنها نتوانستند به هیچ نتیجه ای دست یابند. به نوبه خود، کارشناسان نظامی غربی به اثربخشی استحکامات و میدان های ماین روسیه اشاره می کنند که به همین دلیل نیروهای مسلح اوکراین متحمل خسارات جدی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала