نماینده بوندستاگ: امریکا و آلمان حقیقت بمب گذاری جریان شمالی را پنهان می کنند

© Photo / ForsvarskommandoenМесто утечки на газопроводе "Северный поток-2" у берегов датского острова Борнхольм
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
عضو شوید
نماینده پارلمان بوندستاگ گفت: امریکا و آلمان داده های مربوط به عامل بمب گذاری خط لوله گاز جریان شمالی را پنهان می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، استفان کوتر، نماینده پارلمان بوندستاگ از حزب آلترناتیو برای آلمان (AfD) می گوید، که ایالات متحده و آلمان در تلاشند اطلاعات مربوط به عامل حمله تروریستی نورد استریم را پنهان کنند.
کوترت گفت: "ما می بینیم که چگونه دولت آلمان از افشای اطلاعات جلوگیری می کند. پاسخ دادن به اینکه چه کسی پشت حمله است دیر است. من متقاعد شده‌ام که دولت فدرال، سرویس‌های اطلاعاتی اروپا، می‌دانند که چه کسی بوده است و همچنین مطمئن هستم که ایالات متحده در این امر نقش داشته است".
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2022
دیپلمات چینی: امریکا در انفجارهای "جریان شمالی" دخالت دارد
به نظر او، ایالات متحده امریکا پشت انفجار در خطوط لوله گاز است.
این سیاستمدار خاطرنشان کرد: "دریای بالتیک تحت کنترل ناتو است که توسط ایالات متحده رهبری می شود و بنابراین بسیار بعید است که ایالات متحده نداند مسئول این جنایت چه کسی است".
به گفته کوترت، برلین می تواند از واشنگتن در مورد موضوع انفجار خطوط لوله گاز توضیح بخواهد. با این حال، این اتفاق نخواهد افتاد، زیرا آلمان، ایالات متحده و دیگران در تلاش هستند تا مقصر واقعی آنچه را که رخ داده است، پنهان کنند.
معاون گلایه کرد: "و ما اکنون یک سال است که این سیاست کتمان را رعایت می کنیم. مطمئن هستم که نباید از آنها انتظار دیگری داشته باشیم. و این ناراحت کننده است".
این نماینده ای آلمانی افزود، که اختلال در نورد استریم/جریان شمالی منجر به افزایش سه تا چهار برابری قیمت گاز در آلمان شد و آلمانی ها نباید انتظار بازگشت به "رونق پیشین" را داشته باشند".
کوترت در پایان گفت: "اکنون باید از ایالات متحده LNG بخریم که بسیار گرانتر است. افزون بر این، برای محیط زیست بسیار مضرتر است. اما دولت به این موضوع اهمیت نمی دهد".
پیش از این، رادیو اسپوتنیک جزئیات جدیدی از یورش تروریستی به نورد استریم/جریان شمالی را گزارش کرده بود که از سوی سیمور هرش روزنامه نگار امریکایی، برنده جایزه پولیتزر فاش شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала