کلوپ ویدیو

شویگو با وزیر دفاع سودان جنوبی دیدار کرد + ویدیو

© Sputnik / Пресс-служба Минобороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны РФ Сергей Шойгу на совещании руководящего состава Минобороны РФ
Министр обороны РФ Сергей Шойгу на совещании руководящего состава Минобороны РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: شویگو با وزیر دفاع سودان جنوبی دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز جمعه گزارش داد که جنرال سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه با جنرال چول تون بالوک وزیر دفاع و امور کهنه سربازان جمهوری سودان جنوبی دیدار و گفتگو کرد و طرفین به ویژه در مورد پروژه های همکاری امیدوار کننده در این زمینه گفتگو کردند.
در این گزارش آمده است که در 29 سپتامبر، وزیر دفاع روسیه، جنرال ارتش سرگئی شویگو، با جنرال چول تون بالوک، وزیر دفاع و امور کهنه سربازان جمهوری سودان جنوبی دیدار کرد و در این دیدار، قول همکاری داد. پروژه های بخش دفاعی مورد بحث قرار گرفت و همچنین در مورد مسائل جاری امنیت منطقه ای تبادل نظر شد.
این وزارتخانه افزود: طرفین بر اهمیت مشارکت میان ادارات نظامی روسیه و سودان جنوبی برای تضمین امنیت و ثبات در آفریقای مرکزی تاکید کردند و همچنین بر گام‌های مشترک بیشتر برای توسعه روابط دوجانبه در زمینه نظامی توافق کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала