- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

فیلم تسلیم شدن گروهی سربازان اوکراینی امریکا را شوکه کرد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая работа подразделений 1-й Танковой армии Западной группы войск на Сватовском направлении
Боевая работа подразделений 1-й Танковой армии Западной группы войск на Сватовском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2023
عضو شوید
یک روزنامه نگار امریکایی از فیلم اسیر شدن سربازان نیروهای مسلح اوکراین در منطقه عملیات نظامی ابراز شگفتی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کلیتون موریس، روزنامه‌نگار امریکایی، از فیلم‌های منطقه عملیات ویژه که سربازان نیروهای مسلح اوکراین را در حال تسلیم دسته جمعی نشان می‌دهد، غافلگیر شد.
او گفت: "ارتش اوکراین سلاح های خود را زمین می گذارد و تسلیم سربازان روسیه می شود. این باورنکردنی است. واقعاً، رسانه های غربی نمی خواهند این را ببینید."
همانطور که این روزنامه نگار خاطرنشان کرد، فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین می توانند به دلیل امتناع از رفتن به نبرد کشته شوند، در حالی که طرف روسی با اسیران جنگی به درستی رفتار می کند، به همین دلیل است که سربازان اوکراینی به طور دسته جمعی تسلیم دشمن می شوند.
Раненые военнослужащие ВСУ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2023
کلوپ ویدیو
جزئیات تسلیم شدن گروهی سربازان اوکراینی در منطقه عملیات ویژه + ویدیو
موریس افزود که همه اینها در شرایط کمبود شدید نیروی انسانی اتفاق می افتد، بنابراین حتی زنان نیز در اوکراین فراخوانده خواهند شد.
در 19 سپتامبر، ارتش روسیه تصاویری از تسلیم شدن گروهی از پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین در جهت سواتوفسکی را در اختیار ریانووستی قرار داد. در اواسط ماه جولای، رئیس جنبش عمومی زاپوروژیا "ما با روسیه هستیم" ولادیمیر روگوف از سربازان اوکراینی که می خواهند جان خود را نجات دهند، خواست تا به فرکانس ویژه بشردوستانه 149.200 تحت علامت تماس "ولگا" استفاده کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала