کهن ترین مومیایی امریکا پس از 128 سال به خاک سپرده می شود + عکس

© Photo / Olek Leydo / Warsaw Mummy ProjectРадиологическая экспертиза древней мумии, которая была обнаружена в королевских гробницах в Верхнем Египте, доказала, что это тело беременной женщины
Радиологическая экспертиза древней мумии, которая была обнаружена в королевских гробницах в Верхнем Египте, доказала, что это тело беременной женщины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2023
عضو شوید
مومیایی 128 ساله "آجرچین ویلی" در ایالات متحده به خاک سپرده می شود. در تمام این سال ها در خانه تشییع جنازه نگهداری می شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل نوشته است، که قدیمی ترین مومیایی در ایالات متحده که از سوی مردم محلی "آجرچین ویلی" نامیده می شود، به زودی به خاک سپرده می شود. به مدت 128 سال، بقایای یک فرد ناشناس در یک تشییع جنازه در ریدینگ، پنسیلوانیا نگهداری می‌شود و به یک نقطه عطف شهر تبدیل شده است.
این مرد در جریان زندگی اش از اعتیاد به الکل رنج می برد. به خاطر جیب بری به زندان رفت. از آنجایی که مجرم پس از دستگیری نام جعلی داده است، هویت وی تا به امروز ناشناخته مانده است.
در 19 نوامبر 1895، این مرد در حین بازداشت به دلیل نارسایی گرده درگذشت. جسد او به طور تصادفی از سوی یک مرد متعهد در حال آزمایش تکنیک های مومیایی کردن جدید مومیایی شد. برای بیش از 125 سال، مومیایی این مرد، با کت و شلوار با یک پاپیون و یک روبان سرخ روی شانه‌اش، در یک تابوت باز در یک تشییع جنازه شهر نگهداری می‌شود.
مردم محلی متوفی را "دوست ویلی"، "آیکون" و "بخش افسانه ای" از تاریخ شهر می نامند. پسین ها تصمیم گرفتند متوفی را دفن کنند و هویت او را مشخص کنند. نمایندگان مقامات برای کشف نام واقعی این مرد و یافتن بستگان وی تلاش زیادی کردند. مقامات قول داده اند که این نام را در هفته جاری و هنگام دفن جسد مومیایی شده فاش کنند.
مومیایی پنسیلوانیا این هفته پیش از دفن در یک گورستان محلی در روز شنبه در محل تشییع جنازه به نمایش گذاشته خواهد شد. نام واقعی مرد بر روی سنگ آرامگاهش حک خواهد شد. پیش از این پولیس پرو یک مومیایی انسانی بین 600 تا 800 سال را از یک ساکن پرو توقیف کرده بود. مردی به نام خولیو سزار برمخو از بقایای جنازه به عنوان "دوست دختر" خود یاد کرد و اظهار داشت که تمام زندگی خود را با او زندگی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала