طالبان خود اسرائیل را مسئول حملات حماس دانستند

© Photo / MFA Afghanistanوزارت امور خارجه
وزارت امور خارجه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2023
عضو شوید
طالبان از جامعه جهانی و جهان اسلام می خواهند که از اعمال خشونت آمیز اشغالگران اسرائیلی جلوگیری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه طالبان در مورد حوادث اخیر در نوار غزه گفت، بدون ظلم به فلسطینیان و بی حرمتی اماکن مقدس مسلمانان توسط صهیونیست‌ها، این اتفاق نمی افتاد.
در صفحه شبکه اجتماعی ایکس وزارت خارجه طالبان آمده است: "وزارت امور خارجۀ امارت اسلامی افغانستان حوادث اخیر در نوار غزه را به دقت تحت نظر داشته و بروز چنین حوادث را ناشی از پامال نمودن حق ملت مظلوم فلسطین توسط صهیونيستهای اسرائیلی و توهین و بی احترامی مکرر به اماکن مقدسه مسلمانان دانسته، و هر نوع دفاع و مقاومت مردم فلسطين برای آزادی می‌باشد".
در بیانیه این وزارت آمده است: "طالبان حق مقاومت فلسطینیان به منظور تضمین استقلال خود را به رسمیت می شناسند و از جامعه جهانی و جهان اسلام می خواهند که از اعمال خشونت آمیز اشغالگران اسرائیلی جلوگیری کنند."
Дым над Газой после ответных ударов Израиля 7 октября 2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2023
سفیر فلسطین در لبنان: جنایاتی که اسرائیل مرتکب می شود برای بشریت شرم آور است
قابل یادآوری است که گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین روز شنبه از عملیاتی در برابر اسرائیل خبر داد و اعلام کرد که 5000 موشک شلیک کرده است. نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین در برابر حماس در نوار غزه خبر دادند.
یواو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از تجمع گسترده نیروهای ذخیره در پس زمینه شلیک موشک های بی وقفه از نوار غزه و نفوذ شبه نظامیان به خاک اسرائیل خبر داد.
طالبان*؛ این سازمان به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала