سوئیس میانجی خود را برای رفع تشنج بین اسرائیل و فلسطین پیشنهاد نمود

© AFP 2023 / Mahmud HamsДым над Газой после ответных ударов Израиля 7 октября 2023
Дым над Газой после ответных ударов Израиля 7 октября 2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2023
عضو شوید
بر اساس بیانیه ای که در وب سایت وزارت خارجه این کشور منتشر شده است، سوئیس خدمات خود را برای ترویج تنش زدایی در روابط بین اسرائیل و فلسطین با هدف دستیابی به صلح پایدار مبتنی بر راه حل دو دولتی ارائه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سوئیس آماده حمایت دیپلماتیک از طرفین و دولت‌های منطقه در تلاش‌های کاهش تنش است. این کشور متقاعد شده است که تنها راه‌حل دو کشور، با میانجیگری هر دو طرف و مطابق با قوانین بین‌المللی، می‌تواند به صلح پایدار بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها منجر شود.
Федеральный дворец (Парламент) в городе Берн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2023
برن انتقال تسلیحات ضد هوایی ساخت سوئیس را به کیف ممنوع کرد
این وزارت می افزاید که یک گروپ از اشخاص رسیده برای "بهترین نظارت بر وضعیت" و "گرفتن تصمیمات لازم" ایجاد کرده است که شامل متخصصان حقوقی، کنسولی، بشردوستانه، امنیتی، مدیریت بحران و مسائل ارتباطات است.
ایگنازیو کاسیس مشاور فدرال امروز به تناوب با سفیر اسرائیل در سوئیس و نماینده تشکیلات خوداداری فلسطین در سوئیس دیدار کرد تا درک دقیقی از وضعیت داشته باشد. دفتر مرکزی DFAE در برن همچنین با دفاتر نمایندگی خود در تل آویو و رام الله در تماس دائمی است.
به گفته وزارت خارجه سوئیس، فعلاً حدود 28 هزار شهروند سوئیس و اعضای خانواده آنها در اسرائیل و فلسطین اشغالی ثبت نام کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала