امریکا میخواهد به اوکراین قوای هوائی ایجاد کند

© Photo / Wikipedia/US Air ForceUSAF aircraft of the 4th Fighter Wing (F-16, F-15C and F-15E) fly over Kuwaiti oil fires, set by the retreating Iraqi army during Operation Desert Storm in 1991
USAF aircraft of the 4th Fighter Wing (F-16, F-15C and F-15E) fly over Kuwaiti oil fires, set by the retreating Iraqi army during Operation Desert Storm in 1991 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2023
عضو شوید
ایالات متحده ائتلافی از کشورها را برای کمک به اوکراین برای ایجاد قوای هوائی رهبری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده ائتلافی از کشورها را رهبری خواهد کرد که به اوکراین در ایجاد قوای هوایی کمک خواهند کرد.
لوید آستین، رئیس پنتاگون گفت که ایالات متحده ائتلافی از کشورها را رهبری خواهد کرد که به اوکراین در توسعه قوای هوایی خود کمک خواهند کرد.
وی طی کنفرانس خبری در بروکسل گفت: "با افتخار اعلام می کنم که ایالات متحده برای کمک به رهبری ائتلافی از کشورهای که با اوکراین همکاری می کنند تا نیروی هوایی این کشور را توسعه دهند، دوباره پیش قدم خواهد شد".
Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования Панцирь-С1 во время учений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2023
دفاع هوایی روسیه طی یک هفته 270 پهپاد و 19 گلوله هیمارس قوای مسلح اوکراین را سرنگون کرد
تمرکز این گروه که دانمارک و هالند را نیز در جایگاه‌های پیشرو خواهند داشت، کمک به اوکراین برای تسلط بر جت‌های تعرضیF-16 ساخت امریکا خواهد بود.

آستین گفت که استونیا و لوکزامبورگ رهبری ائتلافی از کشورها را بر عهده خواهند داشت که به اوکراین در تقویت امنیت سایبری کمک خواهند کرد و لیتوانیا به مین زدایی کمک خواهد نمود.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала