لوله گاز Balticconnector فنلند و استونیا تخریب گردید

© Sputnik / Press-service of Eugal /  مراجعه به بانک تصاویر Строительство газопровода "Северный поток-2" в Германии / Порт Мукран - логистический центр "Северного потока-2"
Строительство газопровода Северный поток-2 в Германии / Порт Мукран - логистический центр Северного потока-2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2023
عضو شوید
استولتنبرگ: هنوز اطلاعاتی در مورد علل حادثه در خط لوله گاز Balticconnector وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ منشی عمومی ناتو گفت: هنوز اطلاعاتی در مورد علل حادثه در خط لوله گاز زیر آب بین فنلند و استونیا وجود ندارد.
وی گفت: "فعلاً تحقیقات ملی در فنلند و استونیا جریان دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد دلایل این اتفاق وجود ندارد. اما اگر یک اقدام عمدی تائید شود، پاسخ ناتو قاطع و متحد خواهد بود."
استولتنبرگ گفت که ناتو آماده است تا در تحقیقات مربوط به این حادثه در حالی که اطلاعات جمع آوری می کند و با متحدین آسیب دیده به اشتراک می گذارد، کمک کند.
تشدید رقابت در بازار گاز . ایران شکست نمی خورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
اروپا به بحران گاز روبرو می شود
روز سه‌شنبه، Gasgrid فنلند آغاز مطالعه خط لوله را اعلام کرد و رئیس‌جمهور فنلند،Sauli Niinistö و صدراعظمPetteri Orpo گفتند که آسیب به کانکتور بالتیک نمی‌تواند به دلایل طبیعی ایجاد شود. پولیس جنایی مرکزی فنلند در حال بررسی این حادثه ناگوار است. خسارت وارده به خط لوله روز شنبه زمانی مشخص شد که یکی از اپراتورهای آن، گازگرید فنلند، از کاهش غیرمعمول فشار در بالتیک کانکتور خبر داد.
بالتیک کانکتور یک خط لوله گاز بین شهر اینکو در فنلند و پالدیسکی استونیا است. بخش بحری در امتداد کف بحیره بالتیک تقریبا 80 کیلومتر است، در خشکی - 55 کیلومتر در استونیا و 21 کیلومتر در فنلند. دسترسی فنلند به تاسیسات ذخیره سازی گاز زیرزمینی در لتونیا، در Incukalns، با ظرفیت حداکثر 2.6 میلیارد متر مکعب در سال امکان دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала