توانایی جنگنده (سو-57) امریکا را شگفت زده کرد

© Sputnik / Andrey Kataev /  مراجعه به بانک تصاویر Многофункциональные истребители пятого поколения Су-57
Многофункциональные истребители пятого поколения Су-57 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2023
عضو شوید
سو-57 یک جنگنده چندمنظوره نسل پنجم است که توسط شرکت سوخو ساخته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مجله دیده‌بان نظامی (Military Watch) می نویسد که جنگنده نسل پنجم روسی "سو-57" به طور قابل توجهی از نظر قدرت حمله از همتایان خارجی خود پیشی گرفته است.
این نشریه خاطرنشان کرد: سو-57 در بین جنگنده های نسل خود نه تنها به دلیل توانایی‌اش برای استفاده در موقعیت های مختلف در نبردهای واقعی ممتاز است، بلکه در برد شلیک بالا موشک های دوربرد نیز برجسته می‌باشد."
این مجله خاطرنشان می کند که یکی از مزیت های اصلی هواپیمای روسی توانایی استفاده از موشک R-37M است که در دفاع هوایی بسیار موثر است. به همین دلیل، Su-57 قادر است اهداف هوایی را در فاصله دو برابر همتایان امریکایی و چینی خود هدف قرار دهد.
Истребители F-35 в Северной Македонии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2023
امریکا جنگنده های اف-35 را در خاورمیانه مستقر می کند
یکی دیگر از ویژگی های برجسته جنگنده های روسی، تنوع و برد بلند موشک های هوا به زمین است و در آینده جنگنده ها می توانند از نسخه کوچکتر موشک مافوق صوت Kinzhal استفاده کنند.
به طور جداگانه، این مجله خاطرنشان کرد که سو-57 تنها جنگنده نسل پنجم است که در نبردهای هوایی واقعی شرکت کرده و به ارتش کامل یک کشور دیگر حمله کرده است.
سو-57 یک جنگنده چندمنظوره نسل پنجم است که توسط شرکت سوخو ساخته شده است. برای نابودی انواع اهداف هوایی، زمینی و سطحی طراحی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала