پسکوف: نقش روسیه و چین در امور بین الملل در حال افزایش است

© Sputnik / Sergey Karpukhin/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель КНР Си Цзиньпин и президент России Владимир Путин на встрече в Кремле
Председатель КНР Си Цзиньпин и президент России Владимир Путин на встрече в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2023
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور چین در جریان گفت و گوی شان توجه زیادی به وضعیت جهان خواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: نقش روسیه و چین در امور بین الملل در حال افزایش است، بنابراین در گفت و گو بین رهبران دو کشور، ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ در پکن، توجه زیادی به وضعیت جهانی خواهد شد.
Президент РФ Владимир Путин, председатель КНР Си Цзиньпин и президент США Джо Байден. Коллаж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2023
پوتین درباره ای آماده شدن امریکا برای رویارویی با روسیه و چین: این سخنان مزخرف است
پسکوف در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در شبکه تلویزیونی روسیا 1 در پاسخ به پرسش روزنامه نگار پاول زاروبین درباره میزان توجه به وضعیت بین المللی در مذاکرات بین رهبران روسیه و چین گفت: "بسیار بزرگ، چون روسیه و چین هر دو نقش بسیار مهمی در امور بین‌المللی دارند، این نقش در حال رشد است. ما با بسیاری از فرآیندهای یکپارچه سازی، بسیاری از انجمن ها متحد شده ایم که جذابیت آنها در چشم جامعه جهانی در حال افزایش است. این انجمن ها شامل کشورهایی می شوند که در حال حاضر اکثریت تولید ناخالص داخلی و اکثریت جمعیت جهان را تشکیل می دهند".
پسکوف گفت: "رئیس‌جمهور شی میهمانان زیادی خواهد داشت که از او بازدید می‌کنند. اگرچه رئیس‌جمهور پوتین مهمان اصلی خواهد بود. اما من شک ندارم که آنها زمانی را برای برقراری ارتباط محرمانه رو در رو خواهند یافت".
یادآوری می کنیم، که وزارت خارجه چین گزارش داد، که سومین مجمع همکاری های بین المللی "یک کمربند، یک جاده" در تاریخ 17 تا 18 اکتوبر در پکن برگزار می شود. پوتین در اوایل اکتوبر گفت، که امیدوار است گفت و گوهای آینده با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در مجمع کمربند و جاده به تقویت پیوندهای روسیه و چین کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала