چین از حمایت پوتین از طرح یک کمربند و یک جاده قدردانی می کند

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров и министр иностранных дел КНР Ван И во время встречи в Пекине
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров и министр иностранных дел КНР Ван И во время встречи в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2023
عضو شوید
وزارت خارجه چین: چین از حمایت پوتین از طرح یک کمربند و یک جاده بسیار قدردانی می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وانگ یی وزیر امور خارجه چین در جریان گفتگو با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در پکن گفت که چین از حمایت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از طرح یک کمربند، یک جاده بسیار قدردانی می کند.
لاوروف در روزهای 16 تا 18 اکتبر به چین سفر می کند و در سومین مجمع یک کمربند و جاده شرکت خواهد کرد.
وزارت خارجه چین به نقل از وانگ یی گفت: چین برای حمایت و قدردانی رئیس جمهور پوتین از ساخت و ساز مشترک ابتکار "یک کمربند، یک جاده" اهمیت زیادی قائل است و از مشارکت فعال روسیه در پیشبرد توسعه و رفاه مشترک استقبال می کند.
وانگ یی خاطرنشان کرد که چین از سومین مجمع آینده یک کمربند و جاده برای همکاری های بین المللی برای ایجاد اجماع گسترده تر و ترویج این ابتکار استفاده خواهد کرد.
دیدار لاوروف و وانگ یی در پکن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2023
لاوروف با رئیس وزارت امور خارجه چین درباره وضعیت خاورمیانه گفتگو کرد
"یک کمربند، یک جاده" یک ابتکار بین المللی چین برای بهبود موجود و ایجاد کریدورهای تجاری و حمل و نقل جدید است که بیش از 60 کشور آسیای مرکزی، اروپا و آفریقا را به هم متصل می کند که به منظور ارتقای توسعه روابط تجاری بین آنها و چین طراحی شده است.
سومین مجمع همکاری بین المللی یک کمربند و یک جاده در تاریخ 17 تا 18 اکتبر در پکن برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала