رهگیری پهپاد امریکایی از سوی سوخو-27 بر فراز دریای سیاه

© Photo / Sukhoi CompanyУчебно-боевой истребитель Су-27УБК
Учебно-боевой истребитель Су-27УБК - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2023
عضو شوید
یک جنگنده سوخو-27 برای جلوگیری از نقض مرز روسیه از سوی پهپاد نیروی هوایی امریکا به پرواز درآمد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که جنگنده سوخو-27 روسی برای جلوگیری از تجاوز پهپاد امریکایی RQ-4B Global Hawk به مرز روسیه به پرواز درآمد، پهپاد چرخشی انجام داد، تخلفی صورت نگرفت.
در بیانیه این وزارت آمده است: "در 24 اکتوبر 2023، وسایل کنترل حریم هوایی روسیه بر روی دریای سیاه یک هدف هوایی را در نزدیکی مرز دولتی فدراسیون روسیه شناسایی کردند. برای شناسایی یک هدف هوایی و جلوگیری از تجاوز به مرزهای دولتی فدراسیون روسیه، یک جنگنده سوخو-27 از نیروهای پدافند هوایی در حال انجام وظیفه به هوا پرتاب شد".
Многоцелевой истребитель Су-27 морской авиации Военно-морского флота РФ во время летно-тактических учений экипажей истребителей в Калининграде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2023
پرواز جنگنده روسی بر فراز بالتیک برای رهگیری بمب افکن های امریکا
به گفته این وزارتخانه، خدمه جنگنده روسی هدف هوایی را پهپاد شناسایی RQ-4B Global Hawk نیروی هوایی امریکا شناسایی کردند.
وزارت دفاع روسیه در ادامه نوشت: "هنگامی که یک جنگنده روسی نزدیک شد، یک پهپاد شناسایی خارجی از مرز دولتی فدراسیون روسیه چرخید. هواپیمای روسی به سلامت به فرودگاه اصلی خود بازگشت؛ هیچ تخطی از مرز دولتی فدراسیون روسیه صورت نگرفت".
این وزارتخانه تاکید کرد، که پرواز جنگنده روسی بر اساس قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی بر فراز آب های بی طرف و با رعایت تدابیر ایمنی انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала