- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

اکادمی هواپيماهای بدون سرنشين ارتش ارتش مخصوص خلبانان را آموزش ميدهد + ویدئو

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВС РФ демонстрирует боевую часть от РПГ-7, которая монтируется на дрон на полигоне в тыловом районе СВО
Военнослужащий ВС РФ демонстрирует боевую часть от РПГ-7, которая монтируется на дрон на полигоне в тыловом районе СВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2023
عضو شوید
مربیان "اخمت" برای اپراتورهای که داخل میدان جنگ می شوند، انواع پهپادها را در قشله نظامی شمال غرب، دقیق، کامل و درست آموزش می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، مربی مؤسسه نظامی "اخمت" با علامت فراخوانی "Curator" به ریانووستی گفت، قطعات پهپاد خاص اخمت پیلوتان قطعات مختلف قوای مسلح روسیه را برای پهپادهای FPV و کوادکوپترهای اکتسشافی از نوع Mavic به طور مستقیم در منطقه عملیات ویژه آموزش می دهد.
مربی گفت: "ما اپراتورها را هم در صنف و هم در پولیگون درس میدهیم. در میدان تطبیقات آموزشی، آنها از قبل با محموله در شرایط نزدیک و ممکن به شرایط جنگی پرواز می‌کنند."
علاوه بر این، صنف های آموزش پرواز، همه دانش آموزان تحت تعلیم و تربیه اجباری در بخش طب تاکتیکی و انجینری قرار می گیرند، جایی که رزمجویان مونتاژ مهمات هواپیماهای بدون سرنشین را یاد می گیرند.
Комплекс дистанционного обнаружения самодельных взрывных устройств на беспилотном летательном аппарате Стрекоза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
پهپاد روسی با قابلیت انفجار مین از راه دور
پس از اتمام دوره آموزشی، سربازان شهادت نامه مکتب پهپاد را بدست میاورند و برای انجام ماموریت های رزمی در قطعات قوای مسلح روسیه یا مستقیماً به اخمت می پیوندند.
مربی گفت: "ما همچنین صنف های طبی تاکتیکی را برگزار می کنیم. بعد از تمام آموزش های تاکتیکی، "یک خانم انجینر" داریم. مهمات را آماده می کنیم و پس از آن بچه ها با آمادگی کامل برای انجام ماموریت های رزمی بیرون میروند."
پیش از این، اپتی آلودینوف، قوماندان قوای خاص اخمت، به ریانووستی گفته بود که مبارزان قوای خاص اخمت با سایر قطعات قوای روسیه در حال پیشروی در بخش های کرمنسکی و بلوگوروفسکی جبهه در دونباس هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала