اختصاص 4500 بورسیه تحصیلی پاکستان به دانشجویان افغانستان

© Photo / @Social mediaپاکستان و افغانستان
پاکستان و افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
عضو شوید
پاکستان از تخصیص چهار هزار و پنجصد بورسیه تحصیلی برای دانشجویان افغان در دانشگاه‌های این کشور خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون تحصیلات عالی پاکستان اعلام کرده است که در سومین مرحله اعطای بورسیه‌های تحصیلی برنامه علامه محمد اقبال، 4500 بورسیه برای دانشجویان افغانستان اختصاص یافته است.
وزیر معارف فدرال به نمایندگی از انوار الحق کاکر، نخست‌وزیر حکومت موقت پاکستان، در مراسم فارغ‌التحصیلی که زیر نظر کمیسیون تحصیلات عالی برگزار شد، از مرحله سوم 4500 بورسیه تحصیلی برای دانشجویان افغان خبر داد.
کمسیون آموزش عالی پاکستان با نشر خبرنامه‌ی گفته است، دانشجویانی که شامل این برنامه می‌شوند، در دانشگاه‌های معتبر پاکستان به تحصیل خواهند پرداخت.
ارتش پاکستان به اسلام آباد فرا خوانده شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
وقوع انفجار در دیره اسماعیل خان پاکستان
قابل ذکر است که اختصاص بورسیه‌های تازه از سوی پاکستان، در مراسم جشن فراغت دست‌کم 281 دانشجوی افغان که از این برنامه فارغ شده‌اند، اعلام شده است.
وزارت تحصیلات عالی به تمامی دانشجویان و معلمانی که پس از مهاجرت به کشور خود باز می گردند، اطمینان می دهد که با نگاهی به پوهنځی ها و مدارک خود می توانند در پوهنتون های خصوصی و اماراتی تحصیل و تدریس نمایند.
از سوی دیگر وزارت تحصیلات عالی طالبان به تمامی دانشجویان و معلمانی که پس از مهاجرت به کشور خود باز می گردند، اطمینان می دهد که با نگاهی به پوهنځی ها و مدارک خود می توانند در پوهنتون های خصوصی و دولتی تحصیل و تدریس نمایند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала