ایالات متحده کنترول روسیه بر بخشی از اوکراین را پیش بینی کرد

© AP Photo / LibkosУкраинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
عضو شوید
ایالات متحده کنترل روسیه بر بخشی از اوکراین را در پایان عملیات ویژه نظامی پیش بینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه پولیتیکو در این باره می نویسد، بیانیه فرمانده کل قوای مسلح اوکراین، والری زالوژنی درباره بن بست در جبهه باعث شد تا اعضای حزب جمهوری خواه امریکا متقاعد شوند که بخشی از خاک اوکراین پس از پایان عملیات ویژه نظامی در اختیار روسیه خواهد ماند.
این نشریه به نقل از سناتور جمهوری خواه جیمز دیوید ونس می گوید: "این باید با کنترل بخشی از خاک اوکراین توسط روسیه پایان یابد" به گفته وی، همانطور که گفته های زالوژنی نشان می دهد، اهداف نظامی کی‌یف "با وضعیت واقعی امور مطابقت ندارد".
طبق گزارشات این نشریه اعتقاد به شکست نظامی کی‌یف در میان نمایندگان کنگره آمریکا واکنش فزاینده‌ای پیدا می‌کند که شک و تردید آنها را در مورد حمایت نظامی از نیروهای مسلح اوکراین افزایش می‌دهد.
قوای امریکا و اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2023
قوای اوکراین در جریان شبانه روز گذشته 44 بار دونتسک را هدف قرار داد
فرمانده کل قوای مسلح اوکراین در مصاحبه با مجله اکونومیست گفت که درگیری به بن بست رسیده است. زالوژنی تاکید کرد که نیروهای اوکراینی به دلیل کمبود تکنولوژی نمی توانند به موفقیت دست یابند. همانطور که در جنگ جهانی اول، ما به سطحی از توسعه تکنولوژی رسیده ایم که ما را گیج می کند (…). ظاهراً یک پیشرفت عمیق و زیبا وجود نخواهد داشت." رهبر نظامی خاطرنشان کرد که کی‌یف تنها در صورتی وضعیت را تغییر خواهد داد که یک پیش رفت شدید تکنولوژیکی وجود داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала