رسانه ها: زرمنده دلیر حماس موفق شد تانک مرکاوای اسرائیل را منجرکند

© Sputnik / Andrei Steninحماس
حماس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
عضو شوید
هاوارد آلتمن، ستون نویس The War Zone می نویسد که رزمنده حماس مخفیانه بمب را درتانک مرکاوا اسرائیل جابجا کرد از پوشش "تیر دیوانه ای" کرد و روی یک تانک اسرائیلی در جریان درگیری در منطقه زیتون غزه "بمب کار گذاشت".
به گزارش اسپوتنیک، هاوارد آلتمن، ستون نویس The War Zone می نویسد که رزمنده حماس مخفیانه بمب را درتانک مرکاوا اسرائیل جابجا کرد از پوشش "تیر دیوانه ای" کرد و روی یک تانک اسرائیلی در جریان درگیری در منطقه زیتون غزه "بمب کار گذاشت".
حمله هوایی دوباره اسرائیل به نوار غزه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
لحظه به لحظه: ادامه درگیری اسرائیل و جنبش فلسطینی حماس + تصاویر
همانطور که نویسنده اشاره می کند، ویدئویی از یک دوربین روی کلاه ایمنی که توسط جنبش در شبکه های اجتماعی توزیع شده است، نشان می دهد که چگونه یک جنگجوی حماس توانست از یک پناهگاه زیرزمینی خارج شود، "بمب" را در مرکاوا نصب کرده و از محل فرار دور شود و با راکت انداز تانک را هدف قرار دهدشلیک کنید و سپس به سوراخ برگردید.
هاوارد آلتمن، ستون نویس The War Zone می نویسد، یک جنگنده حماس از پوشش "تیر دیوانه ای" کرد و روی یک تانک مرکاوا اسرائیلی در جریان درگیری در منطقه زیتون غزه "بمب کار گذاشت".
همانطور که نویسنده اشاره می کند، ویدئویی از یک دوربین روی کلاه ایمنی که توسط جنبش در شبکه های اجتماعی توزیع شده است، نشان می دهد که چگونه یک جنگجوی حماس توانست از یک پناهگاه زیرزمینی خارج شود، "بمب" را در مرکاوا نصب کند، از آن فرار کند. با نارنجک انداز به تانک شلیک کنید و سپس به سوراخ برگردید.
ناظر ادامه می دهد که پس از شلیک از یک نارنجک انداز، یک برق روشن از آتش روی تانک قابل مشاهده است، در حالی که مشخص نیست چه آسیبی می تواند داشته باشد. به گفته وی، این تصاویر همچنین نشان می دهد که در آن لحظه سایر خودروهای زرهی اسرائیلی در نزدیکی آن قرار داشته و اسلحه یکی از تانک ها به طور کامل به سمت رزمندگان جنبش فلسطین چرخانده شده است.
همانطور که نویسنده اشاره می کند، این ویدئو آسیب پذیری خودروهای زرهی را در شرایطی نشان می دهد که در ارتباط با نیروهای پیاده عمل نمی کنند. این همچنین نمونه ای از "یکی از بزرگترین چالش ها" است که ارتش اسرائیل می تواند در عملیات زمینی با آن مواجه شود. آلتمن خاطرنشان می کند: "جنگنده حماس توانست بدون مانع به سمت تانک بدود، سپس به ورودی تونل برگردد و یک راکت انداز فیر کرد.
Протестующие скандируют лозунги во время демонстрации солидарности с палестинским народом, возле посольства США в Аукаре, северном пригороде Бейрута, Ливан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2023
تماس های امریکا با رهبری حماس
در 27 اکتبر، سرتیپ دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، از گسترش مانورهای زمینی در داخل نوار غزه خبر داد که قبلاً به حملات انفرادی نیروی زمینی محدود شده بود. به موازات آن، رهبری نظامی این کشور از آغاز مرحله سوم عملیات نظامی در نوار غزه خبر داد که عمدتاً بر عملیات نیروی زمینی متمرکز است.
آنا اوکولووا، نماینده سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل، سرگرد ذخیره، پیشتر به ریانووستی گفت، نیروهای اسرائیلی بر عملیات در بخش شمالی نوار غزه متمرکز هستند، اما ممکن است عملیات نظامی به سایر مناطق این منطقه گسترش یابد، زیرا شواهدی وجود دارد که زیرساخت های حماس وجود دارد. در جنوب پراکنده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала