تمرینات نظامی نیروهای ویژه "اخمت" + ویدیو

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВС РФ учится управлять FPV дроном в школе аэроразведки "Ахмат", Россия
Военнослужащий ВС РФ учится управлять FPV дроном в школе аэроразведки Ахмат, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
عضو شوید
سربازان گروه "کامرتون" به عنوان بخشی از نیروهای ویژه "اخمت" در حال انجام هماهنگی های رزمی در پایگاه های آموزشی در منطقه یک عملیات نظامی ویژه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده این گروه به اسپوتنیک گفت: سربازان گروه "کامرتون" به عنوان بخشی از نیروهای ویژه "اخمت" در حال انجام هماهنگی های جنگی در پایگاه های آموزشی در یکی از مناطق عملیات نظامی ویژه هستند.
"شما در حال حاضر شاهد هماهنگی های جنگی یکی از گروه های تاکتیکی هستید. با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین FPV کار می کردیم. سه تا کار در سه تا بخش وجود داشت. مرحله بعدی ما درگیر شدن توپخانه و تجهیزات سنگین به صورت تانک و BMP-3 است.
همانطور که یکی از سربازان گروه ویژه "اخمت" تاکید کرد، تمرینات به طور مداوم انجام می شود تا تمام سربازان در فرم باشند و هماهنگ کار کنند.
به گفته وی، این گروه از نظر مهمات هیچ مشکلی وجود ندارد، بنابراین سربازان به همان اندازه که فرمانده می گوید آموزش می بینند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала