اوکراین از نظرات پوتین برای انتقاد از زلنسکی استفاده کردند

© AP Photo / Evan VucciПрезидент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2023
عضو شوید
در ایالات متحده توضیح داده شد که چگونه زلنسکی را با سخنان پوتین سرجایش نشاندند.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید ساکس، کارآفرین امریکایی در پادکست All-In در اظهار نظر درباره آخرین نشریه تایم درباره رئیس دولت اوکراین گفت: تیم ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین با نظریه های شکست کی یف در درگیری نظامی شروع به انتقاد از او کردند.
این تاجر خاطر نشان کرد: "تا حدی، این مقاله تایم، چیز جدیدی نمی گوید. همه منتقدان این درگیری مدت هاست در مورد این چیزها صحبت می کنند، یعنی: روسیه برنده است، نیروهای مسلح اوکراین نمی توانند ارتش روسیه را بیرون کنند، مهمات ما تمام شده است که به آنها بدهد. تفاوت اساسی این است که حالا تیم زلنسکی در مورد این صحبت می کند. به عبارت دیگر، نظریه های پوتین اکنون از دفتر زلنسکی می آید."
این تاجر همچنین متعجب است که آیا این وضعیت سیاست واشنگتن را تغییر خواهد داد و آیا انگیزه ای برای آغاز مذاکرات صلح خواهد داد.
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2023
کاخ سفید کاهش بسته های کمکی به اوکراین را تایید کرد
روز دوشنبه، تایم داستانی را با نظرات زلنسکی و تیمش منتشر کرد و گفت که اعتقاد زلنسکی به پیروزی در درگیری با روسیه، حتی با وجود شکست در جنگ، تلاش‌های تیمش برای ارائه استراتژی‌ها و ایده‌های جدید را با مشکل مواجه می‌کند. این مطالب همچنین می‌گوید که اوکراین افراد کافی برای استفاده از سلاح‌های غربی را ندارد، حتی اگر ایالات متحده و متحدانش همه سلاح‌های وعده داده شده را تحویل دهند، در حالی که مقامات اوکراینی طوری دزدی می‌کنند "گویا فردایی وجود ندارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала