کلوپ ویدیو

نمایشگاه "روسیه" در مسکو افتتاح شد + ویدیو و عکس

© Sputnik / Владимир ВяткинГлавный вход ВДНХ.
Главный вход ВДНХ. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2023
عضو شوید
نمایشگاه و انجمن بین المللی "روسیه" در "ودنخ" در مسکو افتتاح شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سرویس مطبوعاتی جنبش کودکان و نوجوانان روسیه "جنبش اول"، نمایشگاه - فروم "روسیه" در "ودنخ" افتتاح شد.
تمامی مناطق روسیه و همچنین وزارتخانه ها و شرکت های مختلف دستاوردهای خود را در این رویداد ارائه خواهند کرد. در مجموع، بازدیدکنندگان می توانند از 131 نمایشگاه دیدن کنند.
به عنوان مثال، پرم در غرفه خود رباتی را نشان داد که می تواند حرکت کند و آهنگ های پرم را بخواند، منطقه کیروف - یک دایناسور ربات، اولیانوفسک - یک مدل از هواپیما، و منطقه ولگوگراد - یک کپی کوچک از مجسمه "سرزمین مادری" را به نمایش می گذارند.
بازدیدکنندگان می توانند در غرفه او به یک سفر مجازی در اطراف سنت پترزبورگ بروند و به توری از پدر فراست در غرفه ولوگدا گوش دهند.
علاوه بر این، وزارت منابع طبیعی نمایش مد لباس های ساخته شده از مواد بازیافتی را برگزار خواهد کرد و VK میزبان یک مسیر آموزشی برای دانش آموزان و دانش آموزان در زمینه فناوری اطلاعات در غرفه خود خواهد بود، روس اتوم نصب یک راکتور هسته ای را ارائه خواهد کرد.
بیش از دو هزار راهنما برای برگزاری تورهای نمایشگاهی در نمایشگاه، انجمن استفاده خواهد شد. آنها می توانند 12 میلیون مهمان را از طریق 30 غرفه نمایشگاه راهنمایی کنند.
در ورودی اصلی " ودنخ"، بازدیدکنندگان نصب "نقشه زندگی روسیه" و در محوطه نمایشگاه، یک گالری به شکل لوله را مشاهده خواهند کرد که به دستاوردهای اصلی روسیه اختصاص دارد.
در طول تعطیلات سال نو، 90 درخت سال نو در کوچه اصلی مجموعه به نمایش گذاشته می شود، یکی به افتخار نمایشگاه و 89 به افتخار هر منطقه روسیه. همانطور که برگزار کنندگان اشاره کردند، درختان کریسمس منطقه ای، با مجموعه های معتبر به سبک صنایع دستی منطقه تزئین خواهند شد. همچنین محصولات هنرهای مردمی و صنایع دستی در این نمایشگاه عرضه می شود. نمایشگاه دیگر نمایشگاه غذا خواهد بود. جلسات مزه نیز در دسترس خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала