- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تلفات ارتش اوکراین به بیش از 500 نفر در روز می رسد

© AP Photo / LibkosУкраинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین روزانه بیش از 500 نفر را در 3 جهت از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه گزارش داد که گروهی از نیروهای "جنوب" نیروهای مسلح روسیه در جهت دونتسک دو حمله دشمن را در یک روز دفع کردند، نیروهای مسلح اوکراین تا 220 پرسنل نظامی و 5 قطعه تجهیزات را از دست دادند.
در مسیر دونتسک، قطعات نیروهای "جنوب" با همکاری هوانوردی و توپخانه، دو حمله دشمن را دفع کردند و نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق شهرک‌های کردیوموفکا، آندریوفکا و کلشچفکا شکست دادند. مجموع تلفات دشمن در این جهت بالغ بر 220 پرسنل نظامی، دو وسیله نقلیه جنگی زرهی ، سه موتر بوده است.
همچنان در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که در جبهه جنوب دونتسک، قطعات گروه نیروهای "وستوک" شرق، با همکاری هوانوردی و توپخانه ارتش، تمرکز نیروی انسانی کندک 79 حمله هوایی نیروهای مسلح اوکراین و کندک 128 دفاع سرزمینی را در مناطقی از این منطقه مورد حمله قرار دادند. شهرک های نوومیکایلوفکا و استارومایورسکویه جمهوری خلق دونتسک تلفات تعداد دشمن تا 115 نفر از نیروهای نظامی کشته و زخمی شده و دو وسیله نقلیه بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала