اشلی وستوود مربی تیم ملی فوتبال افغانستان شد

© Afghanistan Football Federation Facebookاشلی وستوود مربی تیم ملی فوتبال افغانستان شد
اشلی وستوود مربی تیم ملی فوتبال افغانستان شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2023
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان از قرارداد با یک مربی خارجی برای یک سال خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال افغانستان در برگه ای رخنامه اش نوشت: "رسمی؛ اشلی مایکل وستوود طی نشست خبری در کابل به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشور ما انتخاب شد".
این فدراسیون در ادامه نوشته است: "رهبری فدراسیون فوتبال افغانستان طی نشست خبری با حضور داشت محمد یوسف کارگر رییس فدراسیون فوتبال افغانستان، عبدالحق فیضی عضو کمیته اجرائیه فدراسیون فوتبال افغانستان و خبرنگاران ورزشی، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ما را معرفی کرد و آقای اشلی مایکل وستوود با عقد قرارداد یک‌ساله هدایت تیم ملی فوتبال کشور را به عهده گرفت".
تیم ملی فوتبال افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
پیروزی تیم ملی فوتبال افغانستان در برابر تیم ملی فوتبال مغولستان
این فدراسیون افزوده است: "آقای محمد یوسف کارگر رییس فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرد که بعد از مشوره با کمیته اجرائیه و بخش فنی فدراسیون فوتبال افغانستان به این نتیجه رسیدیم که اشلی مایکل وستوود انگلستانی با تجربه خوبی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی فوتبال کشور باشد و خوش‌بختانه با آقای وستوود به تفاهم رسیدیم".
در این خبرنامه آمده است: "آقای اشلی مایکل وستوود در این نشست خبری ضمن خرسندی از آمدن به داخل افغانستان از رهبری فدراسیون فوتبال کشور ابراز قدردانی نمود که بالایش اعتماد کرده و او را به صفت سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان انتخاب کرده است. همچنین آقای وستوود اعلام کرد که تمام تلاش خودش را خواهد کرد تا تیم خوبی را روانه مسابقات مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ کند. آقای وستوود خاطرنشان کرد که به هدف و انگیزه پیروزی با تیم ملی فوتبال افغانستان برابر تیم های ملی قطر و کویت به میدان خواهد رفت".
یادآوری می کنیم، که پیش از این عبدالله المطیری کویتی مربی تیم ملی فوتبال افغانستان بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала