پوتین: ما به گسترش کشورهای ناتو با آرامش واکنش نشان می دهیم

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи в Пекине с премьер-министром Таиланда Сеттхой Тхависином
Президент РФ Владимир Путин во время встречи в Пекине с премьер-министром Таиланда Сеттхой Тхависином - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: تلاش هایی از سوی کشورهای ناتو برای گسترش منطقه نفوذ خود وجود دارد، فدراسیون روسیه با آرامش واکنش نشان می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: کشورهای ناتو تلاش هایی برای گسترش منطقه نفوذ خود دارند، روسیه با آرامش و با دقت به این موضوع واکنش نشان می دهد.
Президент РФ Владимир Путин во время встречи в Пекине с премьер-министром Таиланда Сеттхой Тхависином - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2023
پوتین وضعیت اقتصاد روسیه را ارزیابی کرد
پوتین در دیدار با معاون شورای مرکزی نظامی جمهوری خلق چین گفت: "ما شاهد تلاش برخی کشورها برای گسترش منطقه نفوذ خود هستیم. افزون بر این، اتحاد اتلانتیک شمالی، به طرز عجیبی، به نظر من، با نقض اسناد دکترینال خود، تلاش می کند تا از مرزهای جغرافیایی فعالیت های خود فراتر رود".
وی خاطرنشان کرد، که ایالات متحده به طور فزاینده ای "همه ای کشورهای ائتلاف را به ایجاد یک وضعیت متشنج در منطقه آسیا-اقیانوسیه می کشاند" و تلاش می کند "ائتلاف های نظامی-سیاسی جدیدی در آنجا ایجاد کند" که عمدتاً بر اساس منافع خودخواهانه خود هدایت می شود.
رئیس جمهور روسیه در پایان گفت: ما همه اینها را می بینیم و همراه با دوستانمان، از جمله و مهمتر از همه جمهوری خلق چین، با آرامش، متعادل به این موضوع واکنش نشان می دهیم و توان دفاعی خود را تقویت می کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала