وزارت خارجه روسیه از احتمال به رسمیت شناختن پیروزی روسیه از سوی اتحادیه اروپا خبر داد

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Члены экипажа боевой машины пехоты БМП-1АМ "Басурманин" ЦВО на полигоне в тыловом районе СВО
Члены экипажа боевой машины пехоты БМП-1АМ Басурманин ЦВО на полигоне в тыловом районе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه می‌گوید، اظهار نظر بورل در مورد اوکراین ممکن است به این معنی باشد که اتحادیه اروپا پیروزی روسیه را به رسمیت شناخته است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت، اظهارات جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپا در مورد عدم امکان پیروزی کی یف بر مسکو در آینده نزدیک، ممکن است به این معنا باشد که اتحادیه اروپا رسماً پیروزی روسیه را شمرده است.
پیش از این، جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپا، در سخنرانی در کنگره حزب سوسیالیست های اروپایی گفته بود که اوکراین نمی تواند "در آینده نزدیک" روسیه را شکست دهد.
زاخارووا نوشته است: آیا من به درستی درک می کنم که اتحادیه اروپا رسماً پیروزی روسیه را قبول کرده است؟ وی همچنان یادآوری شد که در اپریل 2022 بورل استدلال کرد که درگیری نظامی در اوکراین می تواند در میدان جنگ حل شود.
بمباران با گلوله های فسفر سفید در سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
جنایتکاران جنگی اوکراین استفاده از فسفر سفید را از قلم ننداختند + ویدیو
پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفته بود که زمان آن رسیده است که مقامات اوکراینی درک کنند که نمی توانند روسیه را در میدان جنگ شکست دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала