کشته و زخمی کردن ۱۴ طالب از سوی نیروهای جبهه آزادی در کابل و تخار در سه یورش + ویدیو

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2023
عضو شوید
جبهه آزادی دیشب با انتشار سه خبرنامه از کشته و زخمی کردن ۱۴ جنگجوی گروه طالبان در شهر کابل و تخار خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی با نشر سه خبرنامه ای دیشب در برگه ای ایکس نوشت: "مبارزان جبهه آزادی افغانستان ساعت ۵ شام امروز یک فرمانده طالبان بنام حذیفه را در مسیر راه ولسوالی خواجه غار ولایت تخار و دشت ارچی ولایت کندز در یک کمین هدفمند و از پیش برنامه‌ریزی شده هدف قرار دادند که در نتیجه حذیفه کشته شده و نگهبان وی شدیدأ زخمی شده است".
۵ کشته و زخمی طالبان در حوزه ۶ کابل!
این جبهه همچنان از کشته و زخمی شدن پنج جنگجوی دیگر گروه طالبان در نزدیک حوزه ششم امنیتی این شهر خبر داده نوشت: "مبارزان آزادی، دومین شبیخون چریکی بالای طالبان مزدور در کابل را موفقانه انجام دادند. در این عملیات اوپراتیفی که نزدیکای ساعت ۸:۳۰ امشب بالای قرارگاه طالبان اشغالگر در منطقهٔ گلخانه، واقع در حوزه ششم امنیتی شهر کابل انجام شد، دو طالب اشغالگر کشته و ۳ تن دیگر از ملیشه های جانی این گروه زخم برداشتند. رقم دقیق تلفات دشمن در این دو عملیات بیشتر از ارقام اعلام شده است و سراسیمه‌گی در بین جوخه های جنایتکار طالبان در حال افزایش است".
۷ کشته و زخمی طالبان در قلب کابل!
این جبهه پیش از این در نخستین خبرنامه اش نوشته بود: "چریک های جبهه آزادی ساعت ۵:۴۰ دقیقه شام امروز مؤرخ ۳ قوس ۱۴۰۲ خورشیدی طی عملیات اوپراتیفی هدفمند قرارگاه تولی موظف در حوزه پنجم طالبان مزدور واقع کوته سنگی کابل را هدف قرار دادند که در نتیجه ۴ طالب مزدور بشمول سردستهٔ این تولی، بنام محمد یونس ترابی هلاک و سه تن از ملیشه های مستقر در این قرارگاه زخم برداشتند. افراد این تولی ظالم ترین و جانی ترین طالبانی بودند که در یک ماه اخیر بار ها ‌خانه های مسکونی در حوزه پنجم را بدون هیچ دلیلی بازرسی کرده حتی اموال مردم را به غارت میبردند".
یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین یورش های جبهه آزادی و جبهه مقاومت بر جنگجویان گروه طالبان افزایش پیدا کرده و تقریبا هر روز این جبهه ها از یورش بر جنگجویان گروه طالبان در برخی از ولایت های افغانستان خبر می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала