کشتی مملو از 25 هزار تن گندم روسیه به سومالی رسید + ویدیو

© Sputnik / Burcu Okutan /  مراجعه به بانک تصاویر Журналисты снимают сухогруз Razoni - первое судно, прибывающее с украинским зерном в Стамбул
Журналисты снимают сухогруз Razoni - первое судно, прибывающее с украинским зерном в Стамбул - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2023
عضو شوید
رسانه ها از ورود کشتی با 25 هزار تن گندم از روسیه به مردم سومالی خبر داد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سونا، روز پنجشنبه کشتی با 25 هزار تن گندم بشردوستانه از روسیه وارد موگادیشو پایتخت سومالی شد.
این نهاد خبر داده است: "سومالی یک محموله کمک بسیار مورد نیاز 25000 تن (گندم) از روسیه برای رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل در این کشور دریافت کرده است. این محموله کمکی که روز پنجشنبه به موگادیشو رسید، به آژانس مدیریت بلایای سومالی (SoDMA) تحویل داده شد" . آژانس می نویسد.
"سومالی یک محموله کمک بسیار مورد نیاز 25000 تن (گندم) از روسیه برای رسیدگی به مشکل ناشی از سیل در این کشور دریافت کرده است. این محموله کمکی که روز پنجشنبه به موگادیشو رسید، به آژانس مدیریت بلایای داخله کشور سومالی قرار گرفت و محموله به طور رسمی توسط میخائیل گولوانوف سفیر روسیه در سومالی و جیبوتی تحویل داده شد. دولت سومالی از کمک روسیه استقبال کرد و از حمایت این کشور قدردانی نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала