افسر اوکراین: سلاح فرانسوی نازادنه و ناکار است

© Photo / Public domain / U.S. Army photo by Staff Sgt. Kyle LarsenФранцузская 155-мм самоходная артиллерийская установка CAESAR
Французская 155-мм самоходная артиллерийская установка CAESAR - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2023
عضو شوید
افسر محاربوی قوای مسلح اوکراین نارضایتی خود را از سلاح‌ فرانسوی رسانه ای کرد.
به گزارش اسپوتنیک، افسر قوای مسلح اوکراین به خبرنگار فرانسوی پیشنهاد کرد که خودشان از سلاح های ارسالی به اوکراین فیر کنند تا ببینند که تسلیحات شان به درد اوکراین نمی خورند.
یان یاتسیچین، قوماندان لوای قوای مسلح اوکراین طی مصاحبه با امانوئل گرینشپان، خبرنگار موند، گفت: "دستگاه های توپچی خودکششی فرانسوی "سزار"(CAESAR) که به قوای اوکراین منتقل شده اند، برای این درگیری مناسب نیستند.
دستگاه توپچی خودکششی CAESAR شما خیلی سریع و با دقت بالا فیر می کند. اما من به ندرت از آن استفاده می کنم زیرا بسیار شکننده است و با واقعیت های این جنگ سازگار نیست. این سیستم بیش از حد بزرگ است. اگر هویتزر فرانسوی را در فضای باز از مخفیگاه اش بیرون آورده و فیر کنیم، در عرض سه تا چهار دقیقه به هدف دشمن مبدل خواهد شد".
Представитель группы вмешательства Национальной жандармерии Франции (GIGN) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
فرانسوی ها خواهان توضیحات در مورد تحویل تسلیحات به کیف شده اند
یان یاتسیچین، قوماندان لوای توپچی قوای مسلح اوکراین همچنین درباره حساسیت بیش از حد اسلحه به کثیف شدن شوخی کرد.
او گفت: "این خانم (دستگاه توپچی خودکششی "سزار") تمیزی را بیش از حد دوست دارد. نظامیانی که با آن کار می‌کنند مثل جراحین، همیشه دستکش می پوشند تا این "مادام" کثیف نشود و حتی مجبور می‌شوند دستکش به دست بخوابند تا آن لکه‌دار نشود".
فدراسیون روسیه پیشتر یادداشتی در خصوص ارسال سلاح به اوکراین برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از سوی غرب، نه تنها به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند، بلکه تأثیر منفی بر این روند خواهد گذاشت.
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که مسکو به دقت هرگونه اظهارات در مورد حمله متقابل آتی را زیر نظر دارد و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه آنها را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала