ارسال غلات روسیه برای نجات جان انسان‌ها

© Sputnik / Igor ZaremboУборка урожая зерновых в Калининградской области
Уборка урожая зерновых в Калининградской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2023
عضو شوید
اریک روکوسه کاموت، وزیر کشاورزی جمهوری آفریقای مرکزی، از ولادیمیر پوتین به خاطر عرضه رایگان غلات روسیه تشکر کرد.
اریک روکوسه کاموت، وزیر کشاورزی جمهوری آفریقای مرکزی، در مصاحبه با اسپوتنیک از ولادیمیر پوتین برای عرضه رایگان غلات روسیه تشکر کرد. وی بر رایگان بودن این محموله غذایی تاکید کرد و متذکر شد که چنین اقداماتی به نجات جان انسان ها کمک می کند.
وی در ادامه گفت: "این تحویل گواهی بر صمیمیت همکاری ما با فدراسیون روسیه است که هرگز کشور ما را ناامید نکرده است. این به ما امکان می‌دهد حمایتی را که جمهوری آفریقای مرکزی از محروم‌ترین افراد و همچنین پناهندگانی که تعداد آنها در شمال کشور افزایش می‌یابد، می‌کند، بهبود دهد. آنها از سودان و چاد بحران‌زده به اینجا آمده اند. روسیه همیشه به تعهدات خود در قبال جمهوری آفریقای مرکزی و به طور کلی کشورهای آفریقایی عمل کرده است. صداقت و ثبات روسیه در روابط با کشورهای آفریقایی آشکار است که همیشه بر اساس احترام متقابل توسعه یافته اند. ما مجبور به قبول هیچگونه تعهدی به عنوان بخشی از این کمک مالی روسیه نشده‌ایم. ما از ارسال این کمک قدردانی می کنیم. ما نباید مسائل بشردوستانه را با سیاست مخلوط کنیم که می تواند مانع از اجرایی شدن چنین اقداماتی با هدف نجات مردم و بهبود شرایط زندگی آنها شود".
سفارت روسیه روز 18 دسمبر اعلام کرد یک کشتی با محموله رایگان گندم روسیه برای جمهوری آفریقای مرکزی وارد بندر دوالا (کامرون) شد. پس از تبدیل گندم به آرد، کمک های غذایی روسیه به "بانگی" پایتخت آفریقای مرکزی منتقل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала