اکنون افراد معلول اوکراین به جبهه استخدام می گردند

© Depositphotos.com / FizkesПожилая женщина с ходунками
Пожилая женщина с ходунками - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2023
عضو شوید
"Strana.ua": تعویق برای بسیج معلولان گروپ III در اوکراین لغو و به میدان جنگ اعزام می گردند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه"Strana.ua" اوکراینی فهرست از دسته بندی شهروندان را منتشر کرد که طبق قانون جدید، اتباع معلول گروپ سه اوکراین به جبهه استخدام می گردند.
بنابراین، به دلایل صحی، افراد کتگوری اول و دوم از کارافتادگی که توسط کمیسیون طبی مرکز منطقه ای استخدام و حمایت اجتماعی ، از این پس اداره ثبت نام و سربازگیری نامیده می شود) برای خدمت سربازی نامناسب تشخیص داده می شوند. از خدمت سربازی معاف خواهند شد و شش ماه پس از گذراندن اولین کمیسیون برای روشن شدن امکان پذیرفته شدن در خدمت سربازی، کمیسیون جدید به آنها اختصاص خواهد یافت). خاطرنشان می شود که افراد معلول می توانند طبق خواست خودشان به قوای مسلح اوکراین بپیوندند.
برعلاوه این همه، معاونان فعلی رادای عالی، دانشمندان و افرادی که بستگانشان در جریان به اصطلاح ATO در قلمرو جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک ناپدید شدند، تعویق دریافت خواهند کرد.
همچنین به محصلین تمام وقت یا دو مقطع تحصیلی که سطح تحصیلات بالاتری نسبت به دوره قبلی در همان رشته و همچنین محصلین مقطع دوکترا دارند، تعویق تعلق می گیرد. و تعویق کارکنان آموزشی و محصلین تنها در صورت کار تمام وقت است.
این تعویق برای زنان در صورتی که تا سه سال در مرخصی تولد باشند یا کودک تا شش سال نیاز به مراقبت داشته باشد و همچنین زنان حامله دار باقی خواهد ماند.
این نشریه می افزاید که سقف سنی پایین برای بسیج از 27 سال به 25 سال کاهش می یابد.
در لایحه بسیج همچنین پیشنهاد شده است که مسئولیت جدید برای عدم حضور در اداره ثبت نام و سربازی تعیین شود.
این نشریه می نویسد: "مقررات جدیدی در حال ارائه است. ممکن است اقدامات مؤقت برای شهروندانی که قانون بسیج را نقض کرده اند اعمال شود."
طبق اطلاعات Strana.ua، چنین شهروندانی در ثبت نام بدهکاران گنجانده شده اند، از آنها خواسته می شود از سفر به خارج از کشور و انجام معاملات با اموال منقول و غیرمنقول منع شوند. بر علاوه، آنها در حق رانندگی وسایل نقلیه و دریافت گواهینامه رانندگی، مدیریت وجوه و سایر اشیاء قیمتی محدود خواهند بود.
رادیو اسپوتنیک گزارش داد که راه اندازی "بسیج هوشمند" در کیف اعلام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала