شایگو: نظامیان روسیه به اهداف اساسی سال رسیدند

© Sputnik / Maksim BlinovМинистр обороны Российской Федерации генерал армии Сергей Шойгу
Министр обороны Российской Федерации генерал армии Сергей Шойгу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2023
عضو شوید
سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه: قوای مسلح روسیه به اهداف اساسی سال خود رسیدند، حمله متقابل قوای مسلح اوکراین را شکست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، مارشال شایگو وزیر دفاع روسیه در آخرین تماس کنفرانس موضوعی خود گفت که قوای مسلح فدراسیون روسیه وظیفه اساسی خود سال 2023 خود را اجرا نموده، حمله قوای اوکراین را شکست دادند.
Министр обороны РФ Сергей Шойгу во время переговоров с министром обороны и поддержки вооруженных сил ИPИ, генералом Мохаммадом Резой Аштиани в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شایگو: نیروهای مسلح اوکراین در ماه نوامبر بیش از 13700 سربازشان را از دست دادند
شایگو گفت: " وظایف اساسی سال که میگذرد، رسیدن به هدف خاص عملیات نظامی بود که مهمترین آن شکست حمله متقابل قوای اوکراین بود که ناتو و متحدین اش به آن حساب می کردند. این وظیفه موفقانه عملی گردید".
وزیر دفاع روسیه از زحمات رهبری و پرسنل وزارت دفاع بسیار قدردانی کرده و از انجام وظیفه شناسانه به وظایف محوله قدردانی نمود.
فدراسیون روسیه پیشتر یادداشتی در خصوص ارسال تسلحیات به اوکراین برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
گفته شده است که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از سوی غرب، نه تنها به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند، بلکه تأثیر منفی بر این روند خواهد گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала