کیم جونگ اون دستور داد که در صورت درگیری امریکا و کوریایی جنوبی را نابود کنند

© photo: courtesy of ТАСС/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون
اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2024
عضو شوید
صدای کوری خبر داده است که کیم جونگ اون دستور نابودی ایالات متحده و کوریایی جنوبی را در صورت درگیری صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رهبر کوریایی شمالی، کیم جونگ اون، در نشست سال نو میلادی با قوماندانی قوا، به قوای مسلح امر نمود که در صورت انتخاب مسیر رویارویی و ایجاد درگیری، آماده باشند تا ایالات متحده و کوریایی جنوبی را با یک "ضربه کوبنده" نابود کنند. رادیو صدای کوریایی شمالی گزارش می دهد.

رادیو از سخنان رهبر کرویایی شمالی گزارش داد که رفیق کیم جونگ اون خاطرنشان کرد که با ادامه پیشروی خستگی ناپذیر انقلاب ما، تلاش های ایالات متحده و کوریایی جنوبی برای متوقف کردن آن تشدید خواهد شد. و باید بی‌رحمانه هر نوع تحریکی از جانب دشمنان را شکست دهد. اگر آنها یک رویارویی نظامی با کوریایی شمالی را انتخاب کردند و درگیری را برانگیختند، بدون کوچک‌ترین تردیدی باید تمام نیروها و ابزارها را بسیج کند.

وی همچنین بر لزوم تداوم "شمشیر تیز کردن" برای حفظ امنیت و آرامش کشور اشاره کرد.
بر اساس گزارش های رادیویی، کیم جونگ اون در 31 دسامبر در ساختمان مرکزی کمیته مرکزی این حزب با رهبران کلیدی قوای مسلح خلق کورویا دیدار کرد. وی ضمن تبریک به قوماندانی و قدردانی عالی از دستاوردهای اردو در سال 2023، از قوای مسلح به دلیل "ایثار بی دریغ" به حزب و مردم، دفاع از میهن و اجرای مطلق دستورات تشکر کرد.
رهبر کوریایی شمالی ابراز اطمینان کرد که سال 2024 دوران "روز شکوفایی افزایش آمادگی برای جنگ" خواهد بود و کوریایی شمالی موفقیت بیشتری در ایجاد اردوی قدرتمند به دست خواهد آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала