یورش با جنگ افزارهای ناتو به روسیه غرب را به درگیری خواهد کشاند

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель комитета Госдумы по международным делам Леонид Слуцкий
Председатель комитета Госдумы по международным делам Леонид Слуцкий - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2024
عضو شوید
یورش با جنگ افزارهای ناتو به روسیه غرب را در موقعیت تقابل با روسیه قرار خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه، درباره ای سخنان آلار کاریس، رئیس جمهور استونیا اظهار نظر کرد.
رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی در کانال تلگرامی خود گفت: "یورش با جنگ افزارهای غربی در برابر روسیه، غرب را در موقعیت تقابل مستقیم با فدراسیون روسیه قرار خواهد داد".
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2022
تایید تنها 10 درصد از 22000 جنگ افزار ارسال شده به اوکراین از سوی امریکا
پیش از این، کاریس در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ولادیمیر زلنسکی گفته بود، که مخالف محدودیت یورش های نیروهای مسلح اوکراین با جنگ افزارهای غربی به خاک روسیه است.
اسلوتسکی نوشت: "پرسش: آیا کاریس خوب فکر کرده و پیامدهای آن را محاسبه کرده است؟ یورش با جنگ افزارهای غربی به خاک روسیه، کشورهای غربی را در موقعیت رویارویی مستقیم و دخالت آشکار در درگیری قرار خواهد داد. عروسک‌بازان باهوش‌تر و البته بسیار حیله‌گرتر از واشنگتن، هر زمان که زلنسکی و شرکت از ریل خارج می‌شوند، نخست از همه از خود فاصله می‌گیرند و عجله می‌کنند تا از عدم مشارکت خود اطمینان حاصل کنند و مخالفت خود را با حملات اوکراین به زیرساخت‌های غیرنظامی شهرهای روسیه اعلام کنند".
او خاطرنشان کرد، که استونیا، که در سال‌های پسین منحصراً به تجارت روس‌هراسی می‌پردازد، ادعا می‌کند، که "دفو‌ها برانگیختن یک جنگ بزرگ" را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала