- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی یازده پهپاد و راکت اوکراین بر فراز منطقه بلگورود روسیه

CC BY 3.0 / Tomas Kovarik / Armored czech Tatra 813 truck as rocket launcher RM-70Реактивная система залпового огня RM-70 чешской армии
Реактивная система залпового огня RM-70 чешской армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2024
عضو شوید
فرماندار منطقه بلگورود اعلام کرد، که بامداد امروز هفت پهپاد اوکراین بر فراز این منطقه رهیابی و سرنگون شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود بامداد چهارشنبه در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که برپایه داده های به روز شده، هفت پهپاد بر فراز منطقه بلگورود سرنگون شده است.
پیش از این گلادکوف گزارش داده بود، که سامانه های پدافند هوایی بر فراز بلگورود فعال شده اند، دو پهپاد سرنگون شده است، تلفات جانی در پی نداشته است.
Ударный вертолет Ми-24 ВКС РФ в небе над Армянском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی یک بالگرد میگ-8 و 29 پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی روسیه
وی نوشت: "برپایه داده های به روز شده، هفت پهپاد سرنگون شدند. خدمات عملیاتی در حال اقدام است".
همچنین در همین زمان وزارت دفاع روسیه از رهگیری و نابودی چهار راکت RM-70 وامپیر میلرز در منطقه بلگورود خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است:" صبح امروز، تلاش دیگری از سوی رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی به اهدافی در خاک روسیه با استفاده از سامانه راکت پرتاب چندگانه RM-70 Vampire و یک پهپاد از نوع هواپیما متوقف شد".
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران کرده و دست به حملات پهپادی و خرابکاری می زنند.بدین ترتیب روز چهارشنبه حدود ساعت 02:40 بامداد هفت فروند موشک ویلخا ام ال آر اس و چهار فروند پهپاد اوکراینی در آسمان منطقه نابود شد.
منطقه بلگورود دارای سطح زرد خطر تروریستی است. این اعلام شامل تقویت فعالیت سازمان های اجرای قانون، انجام جستجو در ایستگاه های قطار و مکان های شلوغ، آماده باش سازمان های پزشکی و تقویت امنیت ساختارهای راهبردی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала